کنار ورزش کردن که برای سلامتی مفید است چقدر خوب می‌شود که لذت هم ببریم، اما چطوری؟ اگر ورزش حس نشاط به شما بدهد، دیگر بعد مدتی برای شما خسته کننده نخواهد بود. تردمیل‌های باشگاهی از جمله دستگاه‌ های ورزشی است که در کنار ورزش و حس خوبی که می دهد ، خرید تردمیل باشگاهی به شما کمک می‌کند به تناسب اندام برسید.

تردمیل از جمله وسایلی است که همه ما کم و بیش باهاش آشنایی داریم ، اما برای اینکه بدونید واقعا چه نوع دستگاهی است و با ورزش با این دستگاه چه اتفاقاتی در بدنتان می‌افتد با فروشگاه هایپرجیم همراه شوید.

تردمیل باشگاهی چیست؟

به ندرت پیش میاد کسی تردمیل را نشناسد. این دستگاه طراحی شده برای ورزش‌های هوازی( قلب-عروقی) که پیاده روی و دویدن را در محیط های کوچک مثل باشگاه و خانه شبیه سازی می‌کند. شما استارت دستگاه را میزنید و با تنظیم میزان سرعت روی این دستگاه راه می روید و به کالری سوزی مخصوصا در پاها و بهبود ظرفیت قلبی و عروقی بدتان کمک می‌کنید. تردمیل برای برنامه های ورزشی به عنوان مکمل اصلی شناخته شده است.  خرید تردمیل را از سایت هایپجیم انجام دهید. 

تردمیل باشگاهی چه کمکی به ورزش شما می کند؟

همانطور که گفتیم ورزش با تردمیل هوازی محسوب می شود، اما در کنار این ورزش هوازی به موارد زیر هم دست پیدا خواهید کرد.

کاهش وزن

وقتی با تردمیل باشگاهی راه می‌روید حتما کالری هم می سوزانید. این کالری سوزی باعث می شود که چربی های اضافی بدنتان نیز بسوزد و از بین برود. به جرات می توان گفت تردمیل موثرترین دستگاه در بین وسیله های دیگر ورزشی برای لاغری است، زیرا به سبک بنیادی اصل ورزش یعنی دویدن طراحی شده است. کالری سوزی بالا هم زمانی اتفاق می افتد که زمان و شدت تمرین زیاد باشد، اما باید توجه داشته باشد که آمادگی جسمانی فرد برای تمرین سخت بسیار مهم است.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 334
نمایش همه
علاقه مندی ها ()