نکات مهمی که باید قبل از استفاده از تردمیل بدانید

قبل از دویدن روی تردمیل نکات مهمی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید تا از آسیب های احتمالی به بدن جلوگیری کنید. در زیر به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. خرید انواع تردمیل را از سایت انجام دهید.

  • در زمان خرید تردمیل و استفاده از تردمیل به طور مستقیم پاهای خود را روی تسمه قرار ندهید. در ابتدا باید پاها را در سهایپرجیم تردمیل قرار داده و سپس بعد از فشردن دکمه شروع و حرکت کردن تسمه، پاهای خود را جهت پیاده و دویدن بر تسمه قرار دهید.
  • هرگز در حالت خاموش روی تسمه تردمیل راه نروید. حتما قبل از قدم زدن روی آن، پاها را دو طرف بدنه تردمیل قرار دهید و سرعت حرکت دستگاه را به حداقل 3 کیلومتر بر ساعت برسانید، سپس پاها را از روی بدنه کناری دستگاه برداشته و برای پیاده‌ روی و دویدن روی تسمه قرار دهید.
  • هنگام انجام تمرینات ورزشی و استفاده از تردمیل، حتما از لباس های مناسب ورزش استفاده کنید. برای مثال تیشرت یا شلوار نخی می تواند گزینه های خوبی باشد.
  • انتخابکفش ورزشی مناسب برای دویدن روی تردمیل از همه چیز مهم تر است. زیرا در صورت انتخاب نادرست کفش در طولانی مدت آسیب های جبران ناپذیری به کمر، زانو و عضلات پای شما وارد می شود.

نحوه استفاده صحیح از تردمیل برای کاهش وزن و سوزاندن کالری بیشتر

استفاده از تردمیل، یکی از موثرترین روش های کاهش وزن و افزایش کالری سوزی است. دویدن روی تردمیل موجب افزایش ضربان قلب می شود و به همین دلیل تمرینی ایده آل به حساب می آید و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را نیز کاهش می دهد. خرید تردمیل باشگاهی را از هایپرجیم انجام دهید.

اگر بار اول است که از تردمیل استفاده می کنید، بروشور دستگاه خود را مطالعه کنید. دکمه های افزایش و کاهش سرعت و شیب از سایر دکمه ها پرکاربردتر هستند. قسمت های مختلف صفحه نمایش که سرعت، زمان، شیب، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را نشان می دهند نیز حتما یاد بگیرید.

یکی از رایج ترین اشتباهات در استفاده از تردمیل که اکثر افراد آن را انجام می دهند این است که به محض قرار گرفتن روی تردمیل، شروع به دویدن می کنند. بهترین کار این است که از سرعت کم شروع کنید و به بدنتان فرصت دهید تا خود را با حرکت تطبیق دهد.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()