نکات طلایی برای خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم

نکات طلایی که در هنگام  خرید تردمیل باید به آن ها توجه داشت در اینجا بیان می کنیم.

بدنه دستگاه

بدنه اکثر تردمیلهای موجود در بازار از فولاد مخصوص ساخته شده و در بعضی از تردمیل ها از آلومینیوم مقاوم هم استفاده شده است که میزان استحکام بدنه تردمیل ارتباط مستقیمی با تحمل وزن در این دستگاه دارد .

موتور تردميل

موتور تردميل يكي از نكاتي است كه باعث تفاوت قيمت در تردميل هاي مختلف مي شود. تردميل ها با قدرت موتور سنجيده مي شوند، كه مقدار آن از 1 اسب بخار تا  7 اسب بخار متغير است. موتور تردميل نيروي لازم را به تردميل انتقال مي دهد تا تسمه به حركت درآيد. معمولا هر چه قدرت موتور بيشتر باشد قيمت تردميل بیشتر می شود.

سرعت دستگاه

سرعت تردميل هاي مختلف آتي اسپرت را مي توانيد با كليك بر روي ادامه ی توضیحات هر كالا مشاهده نماييد.  در اغلب موارد سرعت مورد استفاده بین 3 تا 7 کیلومتر در ساعت است و برای دویدن بین 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت می باشد و بیشتر از این سرعت  برای دونده های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد . بنابراین اکثر تردمیل ها دارای سرعت حداکثر 10 کیلومتر بر ساعت است که برای مصارف عمومی مناسب است و نیازی به حساسیت بالا نیست.

تحمل وزن تردميل

  تحمل وزن تردمیل یعنی بالاترین وزن کاربر که به صورت استاندارد توسط تردمیل تحمل می شود و تمامی فرایند اصلی تردمیل مثل حرکت موتور یا اعمال شیب بدون ایراد انجام می شود . این عامل ارتباط مستقیم با قدرت موتور ، ابعاد دستگاه ،ابعاد تسمه، ابعاد غلطک، جنس و ضخامت تخته ،جنس و ضخامت تسمه و بدنه تردمیل دارد. مشخص است هر چقدر تحمل وزن دستگاه بالاتر باشد باید موتور قوی تر ،سایز دستگاه بزرگتر و بدنه محکم تر باشد. اگر می خواهید خرید تردمیل خانگی را از نمایندگی انجام دهید به سایت مراجعه فرمایید.

ضربه گير

برخي از تردميل هاي جديد داراي قابليتي است كه مانع از آسيب به زانو و مفاصل هنگام استفاده از آن مي شود. اين قابليت براي افرادي كه داراي زانو درد يا درد مفاصل هستند حايز اهميت است. در اکثر تردمیل ها ضربه گیر وجود دارد که این قسمت به صورت لاستیک های منعطف زیر تخته تردمیل تعبیه شده است و باعث می شود تا به مفاصل زانو و کمر فشار کمتری وارد شود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()