ساک پارچه ای از دیگر انواع ساک دستی موجود در بازار است که در طرح های متنوع و جذاب عرضه می شوند. ساک دستی نایلونی به دلیل نوع ساختاری که دارد، سازگاری با محیط زیست ندارد و مدت زمان زیادی نیاز به تجزیۀ مواد تشکیل دهندۀ آن می باشد. اهمیت دادن به این نکتۀ مهم ضرورت دارد و این مسئله موجب شده تا شاهد فروش ساک پارچه ای  پارچه ای در مدل های مختلف در سطح بازار باشیم. با استفاده از ساک پارچه ای، می توان برای مدت زمان طولانی از آن جهت حمل وسایل مختلف استفاده نمود.

شرکت پارچینه دارای سابقۀ طولانی در صنعت تولید پارچه های بدون بافت و در نهایت تولید ساک دستی و کیسه های پارچه ای در مدل و رنگبندی های مختلف می باشند. مجموعه های مختلف می توانند جهت تأمین ساک دستی مورد نیاز خود، به طور مستقیم از شرکت تولید کننده با قیمت ارزان تهیه نمایند.

فروش انواع ساک پارچه ای

خوشبختانه صنعت تولید ساک پارچه ای در سطح کشور رونق یافته است و افراد زیادی جهت حمل وسایل شخصی خود، علاقه مند به خرید ساک پارچه ای در طرح های مختلف می باشند.

همچنین با چاپ ساک دستی پارچه ای، می توان از این کالا به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده نمود. چاپ لوگوی عرضه کنندۀ محصول، آدرس و شماره تماس کمپانی و فروشگاه از مواردی هستند که باعث جلب نظر بینندگان در سطح شهر می باشد. بدین ترتیب اکثر فروشگاه ها و کمپانی ها جهت تحویل کالاها به مشتریان، از مزایای ساک دستی پارچه ای چاپی استفاده می کنند.

در واقع به دلیل استحکام بالایی که این نوع ساک دستی دارد، برای تعداد دفعات زیادی می توان از آنها استفاده نمود.

در حال حاضر برای چاپ ساک پارچه ای و خرید ساک پارچه ای ارزان با طرح های متنوع و کیفیت بالا می توانید با واحد فروش گروه تولیدی پارچینه تماس بگیرید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()