نایلون حبابدار از دیگر نایلون های رایج در بازار محسوب می شود که از آن جهت بسته بندی کالاهای مختلف استفاده می شود. در واقع بیشترین کاربرد پلاستیک حبابدار جهت بسته بندی ایمن کالاهای شکستنی با حساسیت بالا مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش نایلون حبابدار در سطح بازار موجب می شود تا عموم افراد جهت حمل اسباب و اثاثیه از مزایای پلاستیک حبابدار استفاده نمایند. به عبارتی متناسب با حجم مصرف، می توانند اقدام به خرید پلاستیک حبابدار با متراژ کم نمائید.

شرکت ناب پلاستیک اقدام به تأمین دستگاه های پیشرفته ای نموده است که به واسطۀ آنها بتوانند موفق به تولید نایلون های صنعتی گردند. تولید نایلون حبابدار در لیست محصولات این کمپانی وجود دارد. خوشبختانه توانسته اند با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب، محصولات با کیفیتی را تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

سفارش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

با گسترش فضای اینترنت، در حال حاضر امکان سفارش دهی اینترنتی کالا به برخی از کمپانی های تولید کنندۀ کالاها فراهم است. در این صورت کارخانجات می توانند با اطمینان خاطر از این بستر گسترده جهت سفارش دهی محصول مورد نیاز خود استفاده نمایند. کارخانجات جهت تأمین نایلون حبابدار مورد نیاز خود، به صورت اینترنتی از طریق شرکت های تولید کننده اقدام نمایند. فروش نایلون شیرینگ توسط این مجموعه انجام می گیرد.

تولید و فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای است. در همین راستا کارخانجات، فروشگاه ها، شرکت ها و عموم مردم می توانند متناسب با نوع کالاهایی که قصد بسته بندی آنها را دارند، مناسب ترین نوع پلاستیک حباب دار را تهیه نمایند. به عنوان مثال جهت امور بسته بندی اسباب و لوازم خانگی حین اسباب کشی می توان از مزایای نایلون حبابدار رولی استفاده نمود. این در حالی است که برخی از کارخانجات می توانند جهت بسته بندی برخی از دستگاه های حساس همچون ظروف کریستالی، بلورجات، دستگاه ها و تجهیزات پزشکی از مزایای نایلون حبابدار کیسه ای استفاده نمایند.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()