ساک دستی سوزنی در مقایسه با ساک دستی نایلونی مقاومت و دوام بالایی دارد و برای تعداد دفعات زیادی می توان از آن جهت حمل وسایل مختلف استفاده نمود. البته از جمله مزایای مهم پارچه های سوزنی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های ساک پارچه ای می توان به قابلیت شستشوی آن بدون کاستن کیفیت آن اشاره نمود. به همین دلیل است که روزبروز بر تنوع مدل های ساک پارچه ای سوزنی در سطح کشور افزوده می شود. مجموعه های مختلفی اقدام به فروش ساک دستی سوزنی در طرح های شیک و لوکس می نمایند.

شرکت پارچینه سال های متوالی است که به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی پیشرو در حوزۀ تولید و عرضۀ ساک های دستی سوزنی در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده اند. هم اکنون توانسته اند بر تنوع محصولات مجموعۀ خود بی افزایند.

اجرای تبلیغات با چاپ ساک دستی سوزنی

نکتۀ مهمی که در رابطه با محبوبیت بالای ساک دستی سوزنی وجود دارد، داشتن قابلیت رنگ پذیری و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد. در همین راستا شاهد فروش انواع ساک پارچه ای چاپ دار با ترکیب رنگی مختلف می باشیم.

افرادی که سفارش چاپ ساک دستی سوزنی را به کمپانی های تولید کنندۀ ساک پارچه ای می دهند، جهت تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مجموعه هایی که علاقه مند به تهیۀ پکیج های تبلیغاتی برای مشتریان و یا پرسنل خود می باشند، می توانند از مزایای ساک دستی سوزنی استفاده نمایند. اهمیت دادن به ویژگی های مهم پارچه های اسپان باند، باعث گسترس وسایل پارچه ای سوزنی در سطح بازار می باشیم.

قیمت خرید ساک پارچه ای سوزنی به ابعاد، طرح، ضخامت و نوع چاپ آن وابسته می باشد. بدین ترتیب مجموعه های مختلف می توانند جهت تهیۀ ساک دستی پارچه ای با قیمت ارزان به طور مستقیم از طریق گروه تولیدی پارچینه تهیه نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()