ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه‌ های تصویری است که دارای قابلیت های بسیار زیادی بوده و از آن در سالن های اجتماعات، کنفرانس ،سالن های همایش و سخنرانی ها ،در مراکز آموزشی و کاری و حتی در خانه ها استفاده می شود. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی به سایت نیزار کالا مراجعه کرده و سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟

ویدئو پروژکتورها دستگاه هایی هستند که تصاویر دیجیتالی ارسالی را به صورت بزرگ بر روی پرده نمایش یا دیوار پخش می نمایند و اطلاعات ورودی می تواند از دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر ،لپ تاپ ،دوربین ،پلیرها ،موبایل و غیره باشد. این دستگاه ها امروزه بسیار کاربردی بوده و برای استفاده های متنوع خریداری می شود که در حجم کوچک تر به تولید رسیده است.امروزه تقریباً همه مکان های آموزشی، کاری ، سالن ها مجهز به ویدئو پروژکتور ها هستند و از این دستگاه برای ارائه مطالب و آموزش ها به شکل بهتر و با کیفیت تر استفاده می کنند. خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 را از این مرکز با بهترین کیفیت انجام دهید.

ویدئو پروژکتور ها به طور کلی در انواع ویدئو پروژکتور جیبی و مینی پروژکتور خانگی و ویدئو پروژکتورهای چند رسانه ای به تولید می‌رسند که پروژکتورهای چندرسانه‌ای دسته‌بندی بسیار گسترده ای را تشکیل می‌دهند که برای ارائه انواع مطالب کلیپ های ویدئویی ،پاورپوینت ها، فایل های ورد ،اکسل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویدئو پروژکتورها به دلیل اینکه مطالب متنی را به نمایش در می‌آورند نیاز به کیفیت بسیار بالایی دارند بنابراین پروژکتورهای چند رسانه ای دارای کیفیت تصاویر بالا می باشند و پروژکتورهای خانگی از انواع ویدئو پروژکتور هایی هستند که در استفاده خانگی از آن استفاده می‌شود یعنی می‌توانید تصاویر فیلم بازی ها را با استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی یا خانگی داشته باشید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()