لوازم یدکی لودر اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهند و تعیین کنندۀ نوع کارکرد لودر را مشخص می کند. لودر به عنوان یکی از ماشین های سنگین محسوب می شود که توسط کمپانی های معتبر ساخته شده و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته می شوند. طراحی بدنۀ لودر به نحوی است که امکان عملیات خاکبرداری را برای آن میسر می سازد. گذشته های دور جهت ساخت و ساز نیاز به استفاده از نیروی انسانی زیاد بود که بتوانند بسترسازی لازم (پروسۀ خاکبرداری) را در ابتدا بر روی زمین انجام دهند ولی ساخت ماشین آلات سنگین همچون لودر توانسته موجب پیشرفت در صنایع راهسازی، معادن و عمرانی گردد. فروش لوازم یدکی لودر نیز بخشی از کسب و کار یک مجموعه محسوب می شود.

شرکت پارت یدک راهسازی نیز جزء یکی از مراکز عمدۀ عرضۀ تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین حرفۀ خود را تأسیس نموده است. با سرمایه گذاری کافی توانسته اند با واردات قطعات، فروش لوازم یدکی لودر ، گریدر، بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین را در لیست محصولات مجموعۀ خود فراهم سازند.

عرضۀ لوازم یدکی لودرهای معروف

لودر کاربرد گسترده ای در برخی از صنایع همچون ساختمان سازی، معادن، پل سازی، سد سازی، راه سازی و غیره دارد. لودر نیز همچون هر وسیلۀ مکانیکی با گذشت زمان ممکن است دچار مشکل فنی شود و برخی از قطعات لودر معیوب گردد. بدیهی است در این صورت مالک ماشین نیاز به خرید لوازم یدکی اورجینال لودر منطبق بر برند و مدل ماشین داشته باشند.

جهت تأمین قطعات، توجه به قیمت لوازم یدکی برای خریدار حائز اهمیت است. البته متأسفانه در سطح بازار شاهد عرضۀ قطعات تقلبی با قیمت قطعات لودر اصل می باشیم و این مسئله تشخیص لوازم یدکی لودر اورجینال را سخت تر نموده است. توصیه می کنیم به مراکز معتبر که دارای سابقۀ فعالیت طولانی هستند، مراجعه نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()