آینه کنسول یکی از لوازم تزئینی است که در نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در ابتدا خانواده های اشراف، علاقه مند به خرید آینه کنسول بودند چون از جمله وسایل تجملاتی به شمار می رفت ولی در حال حاضر امکان خرید میز و آینه کنسول برای عموم افراد میسر است. در واقع به دلیل استفاده از متریال و سبک های متفاوتی جهت طراحی این محصول، توانسته اند امکان خرید این محصول دکوراتیو را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم سازند.

فروشگاه بهسازان چوب مفتخر است که به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش محصولات چوبی دکوراسیون خانگی و اداری فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره آمادۀ ارائه بهترین محصولات به بازار مصرف کنندگان می باشند.

عرضۀ انواع آینه کنسول و ویژگی های آن

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، علت اصلی استقبال از فروش آینه کنسول ، تنوع در طراحی این محصول دکوراتیو است. فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید میز و آینه کنسول وجود دارد، که در نظر گرفتن آنها، به شما کمک می کند که از زیبایی و جلوۀ آن جهت ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون استفاده شود.

پیش از خرید آینه کنسول، به شما پیشنهاد می کنیم محل قرارگیری میز کنسول را مشخص نمائید. مد نظر قرار دادن ترکیب رنگی تجهیزات دکوراسیون و ابعاد دکوراسیون از دیگر موارد مهم هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب آینه کنسول دارد. در واقع توجه به هارمونی رنگ و سبک طراحی میز و آینه کنسول، جذابیت این محصول دکوراتیو را بیشتر می کند. با توجه به نوع کاربری که برای این وسیلۀ چوبی در نظر گرفته اید، می توانید بهترین آینه کنسول را با قیمت مناسب تهیه نمائید. برای خرید تاب ریلکسی به سایت بهسازان چوب مراجعه فرمایید. 

جهت مشاهدۀ برخی از طرح های جدید میز و آینه کنسول می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()