خرید عمده انواع لوازم جانبی موبایل

 برای شما هم پیش آمده است که به فروشگاه های مختلف مراجعه کرده باشید و یک محصول مشابه را با قیمت های مختلف دیده باشید. در واقع فروشندگان با توجه به تامین لوازم جانبی موبایل قیمت‌های مختلفی را برای آن در نظر می گیرند. فروش عمده لوازم جانبی موبایل یکی از مشاغل بسیار گسترده است که در این حوزه گوشی های همراه و انواع لوازم و ملزومات گوشی نیز به فروش می رسد. خرید عمده لوازم جانبی موبایل و فروش آن به مصرف کنندگان بیشتر در شهرهای مرزی صورت گرفته و افرادی هستند که خود واردات لوازم جانبی موبایل را انجام داده و به همین جهت فروش عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ارزان تری انجام می دهند، این افراد معمولاً این لوازم را به فروشگاه ها پخش می نمایند و مصرف‌کنندگان با مراجعه به فروشگاه هایی که واسطه هستند ، خرید لوازم جانبی موبایل را انجام می‌دهند. برخی از فروشگاه ها مانند ۴۱۴ ، فروش عمده لوازم جانبی موبایل را انجام می‌دهند زیرا خود تامین کننده بوده و به صورت مستقیم پخش لوازم جانبی موبایل را انجام می دهند.

در زمان خرید گوشی باید حتماً لوازم جانبی آن را نیز تهیه نمایید. خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای حفاظت از موبایل بوده و همچنین کاربردی واقع می شود. لوازم جانبی موبایل در فروشگاه های مختلف با قیمت های متفاوت عرضه می گردد بنابراین با توجه به کیفیت و برند و نوع لوازم جانبی موبایل ، قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده و مراکز مختلف نیز با در نظر گرفتن سود های متفاوت ، قیمت هایی را مشخص می کنند.

در خرید عمده لوازم جانبی موبایل افراد می توانند با قیمت های بسیار ارزانی این لوازم را خریداری نمایند بنابراین تنها برخی از مراکز پخش لوازم جانبی موبایل می‌توانند فروش عمده لوازم جانبی موبایل را به شما ارائه دهند.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()