کمد لباس از جمله وسایل مهم و کاربردی است که در منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه عموم افراد دارای کمد لباس شخصی در ابعاد و طرح های مختلف می باشند. امروزه افرادی که در حوزۀ تولید کمد لباس فعالیت می کنند، می توانند این محصول چوبی را در مدل های متنوع عرضه نمایند. کمد لباس دیواری و کمد لباس ریلی دو سبک جدید طراحی کمدهای لباس مدرن محسوب می شوند. افراد زیادی علاقه مند به خرید این مدل کمدهای لباس در ابعاد و طرح های متنوع می باشند.

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ تجهیزات و لوازم خانگی است. خرید کمد لباس و درب ریلی در لیست لوازم چوبی خانگی این مجموعۀ معتبر قابل مشاهده می باشد.

فروش اینترنتی کمد لباس

با توجه به تنوع طرح های کمد لباس در بازار، برخی از فروشندگان لوازم چوبی منزل، در لیست محصولات خود، امکان خرید اینترنتی کمد لباس را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم نموده اند. جهت انتخاب کمد لباس یک سری نکات مهم است که باید مد نظر قرار گرفته شود که می توان به ابعاد، مدل و نوع متریال و اجزای تشکیل دهندۀ آن اشاره نمود.

در همین راستا امکان خرید کتابخانه خانگی و کمد لباس ارزان و همچنین گران برای عموم مشتریان فراهم می باشد. افرادی که قصد تهیۀ کمد لباس برای اتاق شخصی خود را دارند، با در نظر گرفتن حجم لباس و نوع پوشاک بهتر می توانند انتخاب خود را انجام دهند.

در واقع جهت نگهداری پوشاکی همچون مانتو، کت و شلوار، پالتو، لباس مجلسی و مواردی از این قبیل، نیاز به کمد لباسی است که امکان آویزان نمودن چنین لباس هایی با چوب لباسی وجود داشته باشد و بدین ترتیب از تا کردن و چروک شدن لباس ها جلوگیری نمود.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های رایج کمد لباس می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و به صورت اینترنتی و غیر حضوری، محصول مورد پسند خود را سفارش داده و با اطمینان خاطر درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()