آنژیوگرافی و اکوی قلب از جمله روش های پرکاربرد و حیاتی در حوزۀ تشخیص بیماری های قلبی و عروقی محسوب می شود. با استفاده از آزمایش آنژیوگرافی امکان تصویربرداری از عروق خونی بدن بیمار را فراهم می سازد. در ادامۀ مقاله بیشتر به کاربرد خدمات اکوی قلب و مزایای آن خواهیم پرداخت. به طور کلی جهت انجام آنژیوگرافی قلب از مواد حاجب برای تشخیص نحوۀ عملکرد جریان عروق خونی به همراه اشعۀ ایکس استفاده می شود. با استفاده از این روش به راحتی می توان از طریق اشعه ایکس، محل تنگی و انسدادهای رگی بوجود آمده در بدن فرد را تشخیص داد و بدین وسیله پزشک متخصص با مشاهدۀ تصاویر ثبت شده می تواند تشخیص نهایی خود را در خصوص نوع بیماری فرد بدهد.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون آمادۀ خدمات رسانی به بیماران قلبی و مراجعه کنندگان گرامی جهت ارائه هر گونه خدمات آنژیوگرافی قلب، تست ورزش، انجام نوار قلب الکتروکاردیوگرام و غیره می باشند.

انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب در شرق تهران

امروزه دریافت خدمات آنژیوگرافی و اکوی قلب در شرق تهران توسط برخی از مراکز تخصصی قلب و عروق صورت می گیرد. افراد زیادی در سال های اخیر با مشکلات قلبی روبرو هستند چون عوامل متعددی از قبیل شرایط سخت زندگی، عدم رعایت رژیم غذایی سالم، استرس، اضطراب، مشکلات کاری، شرایط محیطی و ... بر روی روند زندگی افراد تأثیر منفی می گذارد. بدین ترتیب برخی از افراد بر اثر این عوامل دچار اختلالات رگ های خونی می شوند. 

با توجه به اینکه بیماری های قلبی متعددی دارای علائم یکسان و مشابه هستند، بنایراین اجرای آنژیوگرافی و اکوی قلب می تواند راهکار مناسب جهت تشخیص نوع اختلالات بوجود آمده برای افراد محسوب شود. باریک شدن رگ ها، مسدود شدن آنها، بزرگ و کوچک شدن دریچه های رنگ و ... برخی از مواردی هستند که در نتیجۀ آنژیوگرافی می توان به آن پی برد.

جهت انجام هر گونه آزمایشات تشخیصی جهت بیماری های قلبی می توانید از طریق کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی اقدام نمائید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()