انواع اسلایسر میوه

معمولا اسلایسرهای میوه در انواع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند. این قبیل دستگاه ها تیغه هایی از جنس استیل دارند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. در خط تولید چیپس از تیغه خلال کن سیب زمینی، در خط تولید سرخ کن و خشک کن پیاز از تیغه مخصوص ورقه ورقه کردن و در خط مربا تیغه رنده مورد استفاده قرار می گیرد. فروش دستگاه اسلایسر از طریق سایت انجام می گیرد. 

اسلایسر گوشت

گوشت از اصلی ترین مواد غذایی در مراکز مختلف تهیه غذا از قبیل رستوران هاست. خرد کردن و برش دادن این ماده غذایی نیز وقت گیر است. با استفاده از اسلایسر گوشت، سرعت برش دادن و خرد کردن مواد غذایی به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر این برش های تهیه شده با استفاده از دستگاه خرد کن یا اسلایسر یکدست تر هستند.

تیغه های دستگاه اسلایسر

تیغه های این دستگاه از اصلی ترین اجزاء تشکیل دهنده آن هستند. معمولا در هر دستگاه ۴ تیغه از جنس فولاد آبکاری شده وجود دارد. این تیغه ها شامل دو تیغه ورقه ای، یک تیغه خلال کن و یک تیغه رنده می شوند. تیغه های نگین زن نیز در صورت تمایل و درخواست خریدار همراه دستگاه اسلایسر ضمیمه می شود.

در انتها...

با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه ای ساخته و وارد بازار شده اند که از نظر کیفیت و کارآیی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در صورتی که افراد تخصص و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشند، انتخاب و خرید برای آن‌ها کار چندان راحتی نخواهد بود. فروش اسلایسر دیاموند از طریق سایت انجام می گیرد. 

در کابان تجهیز از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات آشپزخانه ای، انواع مختلف تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از قبیل دستگاه اسلایسر عرضه می شود. در صورت نیاز به خدمات مشاوره ای، کارشناسان کابان تجهیز آماده پاسخگویی به سوالات خریداران هستند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()