خرید لاستیک سواری هانکوک

قیمت لاستیک هانکوک با توجه به کیفیت بالایی که دارد مناسب بوده و در صورتی که می خواهید لاستیک بادوام و استانداردی را تهیه کنید تا در میان لاستیک های کره‌ای نیز کیفیت بسیار بالایی را داشته باشد ، می توانید خرید لاستیک هانکوک را انجام دهید.

در تولید لاستیک های هانکوک از فناوری پیشرفته ای استفاده شده و این تایرها با استفاده از تجهیزات روز دنیا طراحی و ساخته شده‌اند. فروشگاه چرخ و درک با خدمات‌ دهی هر چه بهتر و جلب رضایت مشتریانش ، انواع لاستیک های سواری و شاسی بلند هانکوک را با تضمین کیفیت و اصالت کالا به مشتریانش ارائه می‌کند.

لاستیک هانکوک چیست؟

در واقع لاستیک هانکوک یکی از تایر های بسیار معتبر جهانی است که توسط کمپانی هانکوک کره جنوبی در سال ۱۹۴۳ به تولید رسید و این کمپانی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و توانست در کشور های مختلف ،نمایندگی های زیادی را داشته باشد تا عرضه محصولات هانکوک به سایر کشورها نیز انجام گیرد. افراد با توجه به مدل خودرو های سواری و غیر سواری می توانند لاستیک‌های هانکوک را خریداری نمایند و با توجه به اینکه لاستیک هانکوک از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در شرایط جوی مختلف عملکرد مناسبی را دارد ،می تواند یکی از بهترین لاستیک ها برای خودروی شما باشد.

نکات مهم خرید لاستیک هانکوک

در زمان خرید لاستیک هانکوک به مشخصات فنی که بر روی تایر حکاکی شده دقت داشته باشید و به طور کلی تایرها دارای مشخصات فنی معینی هستند که در طراحی ساخت آنها در نظر گرفته شده تا بتوانند در موقعیت های مورد نظر عملکرد بسیار خوبی را داشته باشند بنابراین باید با توجه به شرایط جوی که خودرو را مورد استفاده قرار می دهید و همچنین انتظاراتی را که از لاستیک‌ دارید انواع مناسبی را از لاستیک‌ هانکوک خریداری نمایید.

  فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()