قیمت اسلایسر

به طور کلی اسلایسرهای دستی صنعتی با توجه به کارآیی بالاتر، قیمت بالاتری نسبت به اسلایسرهای خانگی دارند. فاکتورهای مختلفی در قیمت خرید دستگاه اسلایسر دستی موثر است. برخی از مهم ترین فاکتورها عبارتند از:

  • تعداد تیغه ها؛
  • جنس تیغه ها؛
  • برند دستگاه و کشور سازنده آن؛
  • فروشگاه عرضه کننده محصول.

قابل ذکر است که اگر هنگام خرید اسلایسر تنها به قیمت توجه شود، ممکن است در انتخاب دچار اشتباه شویم. هزینه ای که باید صرف تعمیرات تجهیزات با کیفیت پایین شود، بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای خرید محصولی با کیفیت مطلوب صرف می شود.  

تیغه های اسلایسر مهم ترین جزء تشکیل دهنده آن

طراحی دستگاه های اسلایسر به ویژه اسلایسر دستی چندان پیچیده نیست. تیغه های دستگاه مهم ترین بخش آن هستند. کیفیت تیغه ها تاثیر مستقیمی بر عملکرد دستگاه دارد.

تیز بودن تیغه ها از ویژگی های مهم این قبیل دستگاه هاست. بدیهی است که در اسلایسری با تیغه های تیز مواد غذایی با کیفیت بهتری برش می خورند، بدون اینکه له شوند.

تعداد تیغه ها نیز از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت دستگاه اسلایسر است. دستگاه خرد کن متشکل از تعداد تیغه های بیشتر معمولا به دلیل کیفیت بالاتر، قیمت بیشتری دارد. نوع و جنس تیغه ها نیز در کیفیت عملکرد دستگاه و در نتیجه قیمت آن تاثیرگذار است.

در آخر...

همان طور که بیان شده فروشگاه عرضه کننده محصول یکی از عوامل تعیین کننده قیمت فروش اسلایسر برقی است. برای خرید تجهیزات آشپزخانه ای ابتدا باید فروشگاهی معتبر انتخاب کرد. در فروشگاه های معتبر قیمت محصولات مختلف از قبیل دستگاه اسلایسر دستی مناسب تر است. تنوع محصولات نیز در این فروشگاه ها بالاست. خرید از چنین فروشگاه هایی این مزیت را دارد که خریدار هنگام خرید پس از مشاهده محصولات مختلف، کالای مورد نظر خود را انتخاب می کند. در فروشگاه کابان تجهیز از معتبرترین فروشگاه های لوازم خانگی، انواع مختلف تجهیزات آشپزخانه ای با مناسب ترین قیمت ارائه می شوند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()