تفاوت در عملکرد دستگاه خلال‌کن دستی و برقی

عملکرد دستگاه رنده برقی یا دستگاه خلال‌کن برقی به این صورت است که مواد غذایی از دریچه ورودی توسط کاربر وارد دستگاه می شوند. سپس با کمک اهرمی مخصوص مواد غذایی به سمت تیغه ها هدایت خواهند شد. مواد غذایی که به سمت تیغه ها هدایت شده اند، توسط تیغه ها برش داده می شوند. در این دستگاه نیازی به وارد کردن فشار توسط کاربر نیست. فروش دستگاه خلال‌ کن دستی از طریق سایت کابان تجهیز انجام می گیرد. 

در دستگاه خلال‌کن دستی نحوه کار همانند دستگاه رنده برقی با کمک تیغه های تعبیه شده در آن، مواد غذایی را به قطعات و برش های کوچک تبدیل می کند؛ اما عملکرد این دو دستگاه با یکدیگر کمی متفاوت است. در این دستگاه با فشار دست کاربر مواد غذایی برش داده می شوند. در واقع دستگاه توسط کاربر کنترل می شود. در صورتی که در دستگاه رنده برقی، خرد کردن مواد غذایی به صورت اتوماتیک و تنها با فشار کمی برای هدایت مواد غذایی به سمت تیغه ها صورت می گیرد.

مزایای دستگاه خلال‌کن دستی

با کمک دستگاه خلال‌ کن دستی در مدت زمان بسیار کوتاه تری مواد غذایی به قطعات ریزتر تبدیل می شوند. خرد کن حجم مشخصی از مواد غذایی با دست و بدون استفاده از خرید خلال کن برقی به زمان بسیار بیشتری نیاز دارد. در صورتی که این حجم مواد با کمک دستگاه اسلایسر یا خلال‌کن در زمان بسبار کوتاه تری خرد می شوند.

نکته مهم دیگر کیفیت خرد کردن مواد است. با کمک دستگاه خلال‌کن دستی، قطعاتی هم اندازه و یکدست ایجاد می شود. در صورتی که با دست ممکن است، اندازه برش ها متفاوت باشند. علاوه بر این برخی مواد غذایی له شده یا بدشکل شوند.

مزیت دیگر دستگاه خلال‌ کن دستی این است که این دستگاه ها دارای تیغه های متفاوت هستند. با کمک تیغه می توان مواد غذایی را به اشکال متفاوت برش داد. علاوه بر تنوع شکل برش ها، ضخامت آنها نیز قابل تنظیم است. در واقع به راحتی با کمک تیغه های مختلف می توان مواد غذایی را با شکل، اندازه و ضخامت های متفاوت برش داد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()