سبزی خردکن بشقابی یکی از انواع سبزی خردکن است که به دلیل شکل خاص سینی اش، به نام بشقابی خوانده می شود. دستگاه های سبزی خردکن علاوه بر شکل بشقابی شکل سطلی نیز دارند. سبزی خردکن های بشقابی در فروشگاه ها یا مراکزی که سبزی های خرد شده به صورت عمده به فروش می رسند، مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این از این نوع دستگاه سبزی خردکن در آشپزخانه ها، هتل ها و غذاخوری ها نیز استفاده می شود. خرید دستگاه سبزی خردکن بشقابی را از کابان تجهیز با قیمت مناسب انجام دهید.

ظرفیت دستگاه های سبزی خردکن بشقابی

دستگاه های سبزی خرد کن بشقابی معمولا در ظرفیت های مختلف در بازار موجود هستند. دستگاه های با دهانه ۶۰ سانتی متری که ظرفیت ۷ کیلو سبزی را دارند. دستگاه های سبزی خرد کن با دهانه ۷۰ و ۹۰ سانتی متر نیز به ترتیب از ظرفیت های ۹ و ۱۲ کیلوگرم برخوردارند. معمولا ظرفیت دستگاه های سبزی خردکن بشقابی نسبت به انواع سطلی ظرفیت بالاتر است.   

مزایای دستگاه سبزی خرد کن بشقابی

معمولا دستگاه های سبزی خرد کن بشقابی از جنس استیل هستند. با توجه به جنس بدنه احتمال زنگ زدگی در این دستگاه ها بسیار کم است. همچنین این دستگاه ها مجهز به میکروسوئیچ هستند. برخورداری از میکروسوئیچ سبب توقف دستگاه در زمان برداشتن درپوش محافظ آن می شود.

در صورتی که این سیستم در دستگاه وجود نداشته باشد، پس از برداشتن در دستگاه خاموش نمی‌شود. به همین دلیل سبزی ها به اطراف پاشیده می شوند، برای کاربر نیز خطراتی در پی دارد. خرید دستگاه سبزی خرد کن را از کابان جهیز با کیفیت بالا انجام دهید.

انواع سبزی خردکن های بشقابی

دستگاه ها سبزی خردکن در اصل دستگاهی بومی به شمار می رود. در کشورهای خارجی برای خرد کردن سبزی از دستگاه هایی به نام vegetable cutter استفاده می شود. در ایران این دستگاه ها اغلب با نام سیب زمینی خردکن، میوه خردکن یا اسلایسر میوه شناخته می شود. دستگاه سبزی خردکن بشقابی با توجه به داشتن شکل و ساختار ثابت و عملکرد یکسان، تنوع چندانی ندارد. معمولا این دستگاه شامل دو نوع ایستاده و رومیزی می شود. سبزی خردکن بشقابی ایستاده دارای چرخ برای جابه جایی هستند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()