سبزی خردکن ها از تجهیزات کاربردی آشپزخانه های صنعتی هستند که در اشکال سطلی و بشقابی تولید و عرضه می شوند. دستگاه های سبزی خردکن در بیمارستان ها، هتل های بزرگ،کارخانه ها، پادگان ها، تالارهای پذیرایی، رستوران ها و بسیاری از مراکز دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه توسط شرکت های داخلی و خارجی بسیار زیادی تولید و عرضه می شود. کیفیت و مشخصات هرکدام از آن‌ها با یکدیگر متفاوت است سبزی خرد‌کن بشقابی سبزیران یکی از محصولات برند Sabziran است که با توجه به کیفیت مطلوب و مزایای زیاد طرفداران خرید دستگاه سبزی خردکن بشقابی سبزیران زیاد است.

قیمت دستگاه سبزی خرد کن بشقابی سبزیران

معمولا قیمت دستگاه های سبزی خرد کن بشقابی در مقایسه با مدل های سطلی بالاتر است؛ زیرا معمولا سایز این دستگاه ها بالاتر است و استیل و دیگر فلزات در حجم بیشتر در آن مورد استفاده قرار می گیرند. موتورهای دستگاه های سبزی خرد کن بشقابی در مقایسه با انواع سطلی صنعتی تر هستند.

عوامل بسیار زیادی از قبیل ظرفیت مخزن، قدرت موتور، جنس تیغه ها، جنس بدنه، برخورداری از چرخ به منظور جابه جایی دستگاه، ابعاد دستگاه، قطر بشقاب یا کاسه، برند دستگاه و برخورداری از گارانتی بر قیمت سبزی خرد کن های بشقابی تاثیرگذارند. معمولا قیمت سبزی خردکن های تولید داخل با وجود کیفیت مطلوب در مقایسه با انواع وارداتی مناسب تر است.

با توجه به مزایای عنوان شده خرید دستگاه سبزی خرد کن برای استفاده در بسیاری از بسیاری از آشپزخانه های صنعتی و مراکز مشابه مفید و کاربردی است.

مشخصات فنی سبزی خردکن بشقابی سبزیران

مشخصات فنی دستگاه سبزی خردکن بشقابی سبزیران به شرح زیر است:

  • جنس بدنه تمام استیل دستگاه و ضدزنگ بودن دستگاه؛
  • ابعاد سبزی خرد کن 110* 120*80؛
  • قطر دهانه مخزن ۶۰ سانتی متر؛
  • مجهز به موتور تک فاز؛
  • قابلیت تنظیم ارتفاع؛
  • مجهز به میکرو‌سوئیچ به منظور ایمنی دستگاه؛
  • ظرفیت مخزن ۵ الی ۷ کیلویی؛

     کابان تجهیز

    آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

    ایمیل : info@kabantajhiz.com

    خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

    موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()