یکی از شرکت های بسیار معتبر در زمینه لوازم جانبی محصولات دیجیتالی ،کمپانی باسئوس می‌ باشد که بسیاری از نمایندگی باسئوس در کشورهای مختلف فعالیت می‌کنند. کمپانی بیسوس لوازم جانبی موبایل را با کیفیت های بسیار عالی به تولید رسانده و هر یک از این تجهیزات در هنگام تولید ، مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا از نظر عملکرد بهترین کارایی را داشته باشند.  افرادی که قصد خرید انواع تجهیزات موبایل را دارند به فروشگاه‌ های مختلف مراجعه می‌کنند اما یکی از راه‌های خرید مطمئن مراجعه به نمایندگی بیسوس می باشد زیرا نمایندگی‌ باسئوس انواع محصولات باسئوس به شما ارائه می کند.

کمپانی باسئوس در سال ۲۰۱۱ میلادی فعالیت خود را در زمینه انواع تجهیزات و لوازم جانبی محصولات دیجیتالی از جمله موبایل آغاز نمود و این کمپانی انواع تجهیزات مورد نیاز موبایل را تامین می نماید. نمایندگی باسئوس فروش محصولات این کمپانی را انجام داده پس اگر می خواهید محصولات را با تضمین کیفیت و اصالت کالا دریافت کنید حتماً به نمایندگی بیسوس در کشورمان مراجعه نمایید.

محصولات بیسوس شامل انواع قاب ،کاور گوشی، شارژر فندکی ،شارژر دیواری ،نگهدارنده موبایل، انواع کابل مورد نیاز تلفن همراه ، هندزفری، هدفون، پاوربانک و غیره می باشد. فروشگاه ۴۱۴ نمایندگی بیسوس در کشورمان است که توانسته انواع محصولات اورجینال کمپانی باسئوس را به طور مستقیم و بدون واسطه به شما عرضه نمایند و در بخش فروش و پخش لوازم جانبی موبایل به صورت گسترده فعالیت داشته باشد. کیفیت محصولات باسئوس به مصرف کنندگان ثابت شده و ب همین دلیل است که افراد زیادی از محصولات نمایندگی بیسوس بهره می برند. فروش محصولات بیسوس در فروشگاه 414 با بهترین قیمت انجام می گیرد بنابراین به سایت 414 مراجعه کنید و انواع محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936           

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()