کفش ایمنی از جمله تجهیزات ایمنی است که کارفرمایان متناسب با نوع خطراتی که کارگران را تهدید می کند، اقدام به تهیۀ این کالا می نمایند. پیش از انجام کار، افراد باید تجهیزات ایمنی مورد نیاز حرفۀ خود را بپوشند تا بدین وسیله از اعضای بدن خود در برابر خطرات احتمالی حین کار محافظت نمایند. انتخاب تجهیزات ایمنی مناسب می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی نحوۀ کارکرد افراد خواهد داشت. در همین راستا تولید کنندگان تجهیزات ایمنی توانسته اند متناسب با مشاغل مختلف و نوع خطرات، مناسب ترین کفش ایمنی را تولید نموده و فروش کفش ایمنی مشتریان قرار دهند.

فروشگاه رادین ایمن از دیگر مجموعه های معتبر در حوزۀ پخش تجهیزات ایمنی استاندارد در سطح کشور می باشد. جهت تهیۀ کفش ایمنی مناسب می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید و پس از کسب اطلاعات بیشتر می توانید بهترین کالا را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

معرفی انواع کفش ایمنی

در ادامۀ مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی های کفش ایمنی و معرفی انواع آن بپردازیم. کفش ایمنی پنجه فولادی، کفش ایمنی ضد لغزش، کفش کار ضد اسید، کفش ایمنی ضد آتش، کفش کار عایق الکتریسیته و ... برخی از انواع کفش ایمنی موجود در بازار هستند. کارفرمایان متناسب با نوع فعالیتی که کارگران انجام می دهند، مناسب ترین کفش کار را برای مشتریان فراهم می سازند.

کفش ایمنی پلاستیکی، کفش ایمنی کفه فلزی، کفش ایمنی پنجه فولادی، کفش ایمنی با جنس بوتیل، کفش ایمنی با کف پایی مخصوص و ... برخی از دسته بندی های مختلف کفش کار محسوب می شوند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ساختاری منحصربفرد می باشند. به عنوان مثال کفش ایمنی پنجه فولادی به منظور جلوگیری از فشار و ضربه به پنجه پا مورد استفاده قرار گرفته می شود. این در حالی است که کفش کار از جنس بوتیل مقاومت بالایی در برابر مواد خورنده دارد.

جهت خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()