مشخصات فنی و ویژگی های این وسیله

قبل از خرید هر وسیله ای خصوصا دستگاه های برقی داشتن اطلاعاتی پیرامون مشخصات فنی و ویژگی های آن دستگاه می تواند در خرید دستگاه رنده برقی و انتخاب شما تاثیر گذار باشد، در این جا ما به بررسی مشخصات دستگاه رنده برقی می پردازیم.

تیغه و بدنه

تیغه های این محصول باید از استیل ضد زنگ باشند زیرا هم بسیار تیز و برنده هستند و هم با گذشت زمان و برخورد با آب و مواد غذایی آبدار مانند گوجه پیاز و خوراکی های دیگر زنگ نمی زند. همچنین تیغه های استیل ماندگاری و مقاومت بیشتری را دارند و مدت زمان بیشتری از آنها بدون نگرانی استفاده خواهد شد.

در بدنه از دو نوع پلاستیک و فلز استفاده می شودکه بدنه پلاستیکی وزن کمتر و دوام کمتری نسبت به بدنه فلزی دارد. اما انتخاب جنس بدنه به سلیقه شما و جنس وسایل دیگر آشپزخانه شما بستگی دارد. تمیز کردن هر دو جنس نیز کار ساده‌ای است و لازم نیست نگران این موضوع باشید.

میزان و حجم ظرفیت

حجم و ظرفیت دستگاه رنده برقی بر حسب نوع آن متفاوت است توجه داشته باشید که متناسب با نیاز شما و میزان استفاده ای که از دستگاه دارید حجم آن را انتخاب نمایید. زیرا اگر ظرف مورد نظر بیش از حد معمول بزرگ باشد هم فضای زیادی را اشغال می کند و هم استفاده از دستگاه را برای شما دشوار می نماید

اگر استفاده شما از رنده حجم کمی از مواد غذایی را شامل می شود نباید به سراغ وسایل با ظرفیت‌های زیاد بروید.

توان موتور

موتور رنده‌های برقی که برای مصارف خانگی تولید می‌شوند بین 150 تا 200 وات توان دارند. این میزان برای استفاده خانگی مکرر و حتی روزانه کافی است. خرید خلال‌ کن براکس را از کابان تجهیز انجام دهید.

مزایای استفاده از این وسیله

شما به وسیله دستگاه رنده برقی میتوانید هر نوع میوه ای را به صورت ورقه ورقه در آورید. ورقه های میوه را خشک کنید. همچنین برای تهیه انواع ترشی و غذاهای روزمره و همچنین انواع سالاد از این دستگاه استفاده کنید.

با استفاده از رنده برقی میوه ها را  به اندازه مورد دلخواه ریز کرده و کمپوت یا مربا درست کنید و با سرعت بیشتری آشپزی کنید.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()