معرفی و ویژگی های دستگاه مرغ بر

دستگاه برش مرغ در یک مجموعه بزرگ شامل انواع مختلفی هستند. این دستگاه تولید شده از مواد محکم بوده و به همین دلیل دوام بالایی دارد. طراحی دقیق و مهارت آن ها باعث ایجاد حس اطمینان مصرف کننده در برش گوشت و استخوان باشد و به راحتی نیز تمیز می شود.

فشردگی دستگاه مرغ بر باعث شده تا مناطق کمتری از  فضای شما را اشغال کنند. است. عملکرد دستگاه برش مرغ فوق العاده سریع و آسان است و ویژگی های ایمنی اضافی آنها به اپراتور در برابر آسیب های احتمالی اطمینان می دهد. خرید دستگاه مرغ بر را از کابان تجهیز با قیمت مناسب انجام دهید.

همه دستگاه های مرغ بر دارای پایه های مناسب هستند که از لغزش آنها در حین استفاده جلوگیری می کند. و به خاطر اندازه مناسب، می توان آن را بدون صرف فضای زیاد بر روی صفحات پیشخوان قرار داد.

 همچنین ممکن است بخواهید در یک ایستگاه آماده سازی ساندویچ یا غذای سرد و سالاد استفاده کنید. این همچنین این دستگاه برای تهیه سالاد مرغ عالی هستند و فراموش نکنید که برای بسته بندی نیز  می توانید از خدمات عالی آن  استفاده کنید.

دستگاه مرغ بر دارای بالاترین کیفیت است. دستگاه مرغ بر با درصد خطای پایین کار می کند در حالی که ظرفیت های صرفه جویی در انرژی و ظاهر زیبایی آنها کاربرد عملی آنها را افزایش می دهد. برای حفظ استانداردهای با کیفیت بالا، تحت نظارت دقیق قرار می گیرند زیرا باید با تمام مشخصات قانونی مطابقت داشته باشند.

امروزه با تهیه این وسیله می توانید تمام مشکلات برش و پردازش گوشت خود را برطرف کنید. طول عمر طولانی و کارایی که به دست می آورید بسیار رضایت بخش خواهد بود زیرا حداکثر بازدهی را برای شما به ارمغان می آورد.

با خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی از کابان تجهیز علاوه بر ارتقاء کیفیت مغازه خود مشتریان زیادی را می توانید جذب کرده و درآمد خود را بالا ببرید چون مردم تمایل دارند از جایی خرید کنند که به روز بوده و از تکنولوژی روز استفاده می کند.

امروزه به دلیل مصرف گوشت پرندگان از جمله مرغ و خروس همه واحدهایی که به نحوی با گوشت پرندگان سرو کار دارند از جمله کشتارگاه ها همواره از دستگاه مرغ بر به عنوان یکی از اصلی‌ترین تجهیزات صنعتی استفاده می‌کنند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()