دستگاه مرغ خرد کن زیما چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه مرغ بری زیما از ایمنی کافی برای کار با یک دستگاه برش مرغ که عموما از تیغه هایی برنده برای برش دادن استفاده می کند، برخوردار است. علاوه بر آن از فضای نسبتا وسیعی بهره می برد تا کار برش دادن گوشت آزادانه و به راحتی انجام بگیرد. دستگاه مرغ خرد کن زیما به عنوان یکی از دستگاه های مهم و کاربردی در آشپزخانه های صنعتی و کترینگ، غذاخوری ها و حتی در آشپزخانه حسینیه ها و غذاخوری های محلی و کوچک نیز به کار گرفته می شود. خرید دستگاه مرغ خرد کن زیما را از کابان تجهیز انجام دهید.

تیغه این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و آلیاژ استیل آن باعث می‌شود تا علی‌رغم اینکه دستگاه عمر طولانی داشته باشد بلکه سبب افزایش استانداردهای بهداشتی دستگاه و شست‌و‌شوی راحت آن می شود. تیغه آن 20 سانتی‌متری با ضخامت 2 میلی‌متر است. دستگاه مرغ خرد کن زیما با رنگ استاتیک پوشانده شده و آزمون های بهداشتی لازم را برای کسب استانداردهای مورد نیاز طی کرده است.

شرکت زیما برای بالابردن ایمنی این محصول محافظی را از جنس فلکس بر روی بدنه آن تعبیه کرده که قابل جدا شدن و شستشو است و از وقوع حادثه در هنگام برش جلوگیری می کند.

دستگاه مرغ خردکن زیما از بدنه بهداشتی و ضد زنگ استیل ساخته شده و ابعاد آن 44×55×44 سانتیمتر است و بدنه آن به آسانی قابل شست شو است. همچنین شاسی دستگاه از جنس پروفیل است.

برق مورد استفاده این وسیله تک فاز و از برق 220 ولت شهری تغذیه می کند و قدرت موتور آن 87/1 اسب بخار است.

همچنین برای برش گوشت شترمرغ نیز مناسب است و مجهز به سنسور تشخیص دماست که در صورت بالارفتن دمای موتور دستگاه به صورت خودکار از کار می افتد. انواع دستگاه مرغ خرد کن زیما دارای یک سینی از جنس استیل است که قابل حمل است. فروش دستگاه مرغ بر در سایت کابان تجهیز انجام می گیرد. 

همچنین سرعت دور این موتور بسیار عالی بوده و تیغه دستگاه را با سرعت مناسب به چرخش در می آورد. از تسمه فولی به جای تسمه های عادی در این دستگاه استفاده شده است که طول عمر و ثبات در عملکرد را برای دستگاه فراهم می کند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()