امروزه کامل بودن تجهیزات یک مرکز خرید به ویژه فروشگاه های موادغذایی و پروتئینی عامل مهمی در رضایت مشتری است. برخی از مردم ذاتا از تمیز کردن و خرد کردن محصولات دام و طیور متنفرند که این امر در خصوص فرآورده های طیور بیشتر است به همین منظور اصناف مرتبط به فکر خرید دستگاه مرغ بر صنعتی افتاده اند.

دستگاه مرغ بر صنعتی علاوه بر استفاده در فروشگاه ها در مراکز صنعتی دیگر نیز استفاده می شود.

معرفی دستگاه مرغ بر صنعتی

دستگاه مرغ بر صنعتی دارای بدنه استیل در همه اصنافی که با محصولات و فرآورده های گوشتی پرندگان در ارتباط هستند کاربرد دارد.  

در این محصول یک قاب استیل به عنوان محافظ تعبیه شده و میله ای نیز برای تنظیم قرار گرفته است. این قالب در واقع به عنوان یک لایه امنیتی تیغه را پوشش می دهد تا بدین شکل هیچ خطری کاربر را به هنگام قرار دادن لاشه تهدید نکند.

تیغه این وسیله با قدرت عالی، سرعت دور بالا باعث کاراکرد بهتر این دستگاه شده است. این محصول با استفاده از برق تک فاز خانگی کار می کند و موتور دستگاه از توان بالایی برخوردار است.

علاوه بر این ماشین های برش مرغ صنعتی می توانند برشی با ظرفیت بالا تولید کنند. این دستگاه اتوماتیک بوده و کنترل صفحه نمایش لمسی، تنظیم اندازه دیجیتال از دیگر امکانات این دستگاه است که محصولی دقیق و کارآمد را مهیا کرده است.

 این محصول از نوع رو میزی بوده و دارای ابعادی مناسب است. دستگاه مرغ بر صنعتی گوشت را به صورت چهار، هشت و دوازده تکه برش می دهد. به دلیل پلاستیکی بودن پایه های این وسیله از لغزش و لرزش احتمالی جلوگیری می کند.

دستگاه مرغ بر صنعتی برای تکه کردن و جداسازی بخش های مختلف گوشت مثل ران و سینه بسیار کاربردی است.

بدنه دستگاه مرغ بر صنعتی تمام استیل و ضد زنگ طراحی و تولید می شود. این دستگاه قابلیت خرد کردن مرغ، بوقلمون، غاز و اردک را دارد بهترین تیغه خورد کن این دستگاه ایتالیایی بوده و در نوع خود بی نظیر است. این تیغه قابل تیز شدن نیز هست.

قیمت دستگاه مرغ بر صنعتی

قیمت خرید دستگاه مرغ بر با توجه به نوع برند و امکانات و ویژگی ها متفاوت است. در کنار برند ازجمله موارد موثر در تعیین قیمت این محصول می توان به تیغه، قدرت موتور، جنس بدنه و قابلیت های متنوع دستگاه اشاره کرد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()