سیستم کارکرد دستگاه مرغ بر فروشگاهی

دو دکمه با رنگ های سبز و قرمز بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است ، توسط دکمه سبز دستگاه روشن شده و توسط دکمه قرمز دستگاه خاموش می شود. این محصول از نوع رو میزی بوده و دارای ابعادی به طول 70 سانتی متر ، عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 46 سانتی متر است. خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی را از کابان تجهیز انجام دهید.

طول تیغه دستگاه مرغ بر فروشگاهی 3 سانتی متر بوده و قابلیت برش و تکه کردن گوشت انواع پرندگان مانند مرغ ، بلدرچین ، غاز ، اردک را به  صورت چهار ، هشت و دوازده تکه را دارد. این وسیله قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد همچنین پایه های این محصول به گونه طراحی شده است که بر روی سطوح مختلف چسبندگی لازم را داشته و مانع لرزش بیش از حد دستگاه می شود.

به منظور افزایش سطح ایمنی دستگاه و جلوگیری از لغزش آن به هر نحوی، پایه های دستگاه از پلاستیک چرمی ضخیم ساخته شده تا اصطحکاک لازم را حین کار با دستگاه فراهم سازد، هم چنین این پایه ها قابل تنظیم هستند و بستگی به نوع سطحی که دستگاه در آن قرار گرفته قابل تغییر هستند.

با توجه به گرانی مرغ امروزه محصولات جداگانه مرغ مانند بسته های ران، سینه، پا، گردن توسط فروشگاه ها عرضه می شود. بنابراین وجود دستگاه مرغ بر فروشگاهی در مغازه امری اجتناب ناپذیر است. خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی باعث افزایش سرعت و بالا بردن بهره وری کاری می شود. زمانی که مشتری می بیند در زمان خیلی کم و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها اقدام به تکه کردن مرغ ها می کنید ، باعث میشود تجربه خوبی از خرید خود داشته باشد.

بدنه دستگاه مرغ خردکن رومیزی از چه جنسی است ؟

به منظور رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، بدنه ی دستگاه از جنس استیل ضدزنگ طراحی شده است . بدین ترتیب امکان شستشوی قسمت های مختلف دستگاه مهیا است و این بدنه به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شود

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()