اکثر مراکزی که کارشان با طیور مرتبط است از دستگاه مرغ خرد کن به عنوان مهم‌ترین دستگاه‌های این صنعت است که در امور شیلات نیز استفاده می شود. ازاین‌رو تولید و عرضه و خرید دستگاه مرغ خرد کن در بازار صنایع قضایی به‌وفور دیده می‌شود. و اکثر مرغ‌فروشی‌ها به‌دنبال خرید مرغ خرد کن برای تسریع در فرآیند کار خود هستند.

 در واقع یکی از عوامل تشخیص کیفیت بالای یک مرغ‌فروشی وجود یا عدم وجود مرغ خرد کن اتوماتیک در آن است؛ چرا که نبود دستگاه مرغ خرد کن در مرغ‌فروشی بدان معنا است که آن فروشگاه مشتریان زیادی نداشته و نیازی به سریع خرد کردن مرغ ندارد، در نتیجه نبود مشتری فراوان می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل بی‌کیفیت بودن یک فروشگاه مرغ باشد.

البته فقط مرغ‌فروشی‌ها از خرد کن مرغ استفاده نمی‌کنند، امروزه مصرف مرغ تا به حدی بالا رفته که تمامی مراکزی که با مواد غذایی سروکار دارند همواره از مرغ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین فراورده‌های غذایی استفاده می‌کنند؛ ازاین‌رو بازار خرید و فروش مرغ خرد کن را باید گسترده‌تر از این‌ها دانست و از اره مرغ بر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های صنعت غذایی یاد کرد.

کاربرد دستگاه مرغ خرد کن

در درجه اول مرغ فروشی ها و مراکز مرتبط با طیور و واحدهای تولیدی مهم ترین مصرف کنندگان این محصولات هستند.

در درجه بعدی هتل‌ها، رستوران‌ها، مطبخ‌ها، کترینگ‌ها، تالارهای عروسی و آشپزخانه‌های بزرگ از جمله مراکزی هستند که پتانسیل در اختیار داشتن یک دستگاه مرغ خرد کن را دارند.

بنا به کیفیت و حجم کار میزان استفاده از دستگاه مرغ خرد کن متفاوت است و هرچه میزان حجم کار بیشتر باشد بنا به شغل خود نوع دستگاه نیز متفاوت می شود.

همچنین از این دستگاه در مراکز پرورش بوقلمون و شتر مرغ استفاده می شود و این دستگاه علاوه بر مرغ برای برش دادن لاشه انواع طیور دیگر همچون بوقلمون ، اردک ، غاز ، بلدرچین نیز قابل استفاده است. همچنین از این دستگاه می توان در انواع کشتارگاه های طیور ، مراکز عرضه و فروش مرغ استفاده نمود. خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی را از کابان تجهیز انجام دهید.

ویژگی های این دستگاه

هر دستگاهی بنا به کارکرد خود دارای یکسری ویژگی ها است که در اینجا به بررسی ویژگی های دستگاه مرغ خرد کن می پردازیم.

بدنه بهداشتی و ضد زنگ

دستگاه مرغ خردکن از بدنه بهداشتی و ضد زنگ استیل استنلس غیرمغناطیسی ساخته شده است. این بدنه به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شود و به آسانی قابل شست شو می باشد. همچنین شاسی دستگاه از پروفیل ساخته شده است .

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()