یکی از غذاهای محبوب که در فست فودها طبخ می شود کباب ترکی یا همان دونر کباب و در عربی شاورما است.

معمولا برای برش راحت تر تکه های گوشت و مرغ موجود بر روی سیخ های دستگاه کباب ترکی از وسیله ای به نام چاقوی شارژی کباب ترکی استفاده می شود. خرید چاقوی شارژی کباب ترکی را از کابان تجهیز انجام دهید.

این محصول یکی از بهترین تجهیزات برای برش لایه لایه گوشت و مرغ کباب ترکی به حساب می آید و شما را کاملاَ از داشتن نیروی ماهر چاقو زن برای برش تخصصی گوشت و مرغ بی نیاز می کند و به این ترتیب سرعت عمل را بالا می برد. این دستگاه به دو صورت برقی و شارژی موجود است که در این مقاله قصد داریم به بررسی نوع شارژی آن بپردازیم.

خوردن کباب ترکی زمانی لذت‌بخش است که با برش‌هایی صحیح و به ‌اندازه و ظریف تهیه شده باشد. با استفاده از دستگاه چاقوی شارژی کباب ترکی می‌توان در زمان صرفه‌جویی کرده و دشواری برش کباب را کم کرد. این چاقو به روی انواع دستگاه‌های پخت کباب‌ترکی مانند کباب سه شعله، کباب‌ترکی شیشه‌ای، کباب‌ترکی چرخان، کباب‌ترکی گازی قابل‌استفاده است. درکل چاقوی شارژی کباب ترکی وسیله‌ای است باکیفیت و مدرن جهت سریع‌تر شدن فرایند برش و سرو کردن کباب‌ترکی.

معرفی و اجزای اصلی چاقوی شارژی کباب ترکی

چاقو کباب ترکی یکی از ابزار های کاربردی برای برش زدن گوشت های کباب ترکی در فست فود ها و رستوران هایی است که این غذای محبوب را سرو می کنند.

چاقو کباب ترکی در دو مدل دستی و برقی در بازار وجود دارد. نوع دستی آن دارای تیغه بلند استیل تیز و ضد زنگ است به راحتی می تواند گوشت های بریان شده کباب را از آن جدا کند. ارگونومیک بودن دسته آن باعث می شود هنگام استفاده مداوم در طول روز باعث خستگی متصدی فروش نشود. به دلیل نکات بهداشتی دسته و تیغه باید قابلیت شست و شو داشته باشد و همچنان نیز باید جنس تیغه به گونه ای باشد تا در برابر حرارت مقاوم بوده و تغییر شکل ندهد.

چاقوی شارژی کباب ترکی کارایی بسیار آسانی دارد، فقط کافی است دستگاه را در دست گرفته و با زدن دکمه مخصوص آن را روشن کنید و به آرامی بر روی گوشت حرکت بدهید تا گوشت های آماده شده کباب را تکه تکه کند. خرید چاقوی برقی کباب ترکی را از کابان تجهیز انجام دهید. 

البته باید به این نکته توجه شود که هر چه دندانه های بلندتری در این دستگاه وجود داشته باشد، میزان یکدست جنس بودن گوشت یا استخوان از بین رفته و شکل ناهمگونی به دست خواهد آمد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()