چاقوی کباب ترکی دستی

چاقوی دستی کباب ترکی به نسبت چاقو های ساده ای که معمولا در اکثر آشپزخانه ها اعم از صنعتی یا خانگی مورد استفاده قرار می گیرند، از طول بیشتری برخوردار است و تیغه ی تیزتری دارد. به زبان ساده تر این محصولات، چاقو هایی هستند که با استفاده از آن ها می توان گوشت موجود برروی سیخ های کباب ترکی را در طولی مناسب به صورت ورقه های منظم برش داد و با ظاهری مناسب برای مشتری سرو کرد. خرید چاقوی کباب ترکی را از سایت کابان تجهیز انجام دهید.

از جمله مزایای چاقوی کباب ترکی عبارتند از:

  • مناسب برای برش دادن کباب ترکی
  • قیمت مناسب
  • تیغه کارآمد با طول عمر بالا

چاقوی کباب ترکی برقی و شارژی

چاقوی برقی کباب ترکی وسیله ای مدرن و با طراحی جدید است که به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند برش و سرو راحت تر کباب ترکی تولید و عرضه شده است.

در طراحی این نوع چاقوی کباب ترکی از دو نوع طراحی تیغه استفاده شده است که شامل تیغه صاف و دیگری از نوع اره ای است.

جنس تیغه چاقوی کباب ترکی برقی

تیغه های چاقو معمولا از فولاد یا استیل ضد زنگ (Stainless Steel) تهیه می شوند، به دلیل این که این تیغه‌ها به طور مستقیم با غذا برخورد دارند، این ضرورت برای عملکردی کاملا بهداشتی و استاندارد ضرورت دارد. هم‌چنین بدنه دستگاه در اغلب مدل‌ها از پلاستیک فشرده و مرغوب ساخته شده است که وزن سبکی دارد و در طولانی مدت دست آشپز را خسته نمی کند.

در میان قطعات به کار رفته در چاقوی برقی کباب ترکی تیغه ها قطعات مصرفی هستند و هر چقدر که تیز و با کیفیت باشند به مرور زمان نیاز به تعویض دارند. از این رو برای دسترسی راحت تر مصرف کنندگان تیغه های جداگانه این محصول در بازار موجود است.

قیمت چاقوی کباب ترکی

این محصول کارآمد با توجه به این که طراحی و عملکرد یکسانی دارد اما در میان شرکت های تولیدی مختلف قیمت های متفاوتی دارد. عواملی مانند ابعاد، جنس تیغه ها، وزن و غیره روی قیمت این وسیله تاثیر دارند.

به طور کلی هنگام خرید چاقوی برقی کباب ترکی از کابان تجهیز به بررسی کامل انواع این مدل چاقو بپردازید. زیرا با خرید یک محصول باکیفیت خود را درگیر هزینه های جانبی، هزینه تعمیر و شاید هزینه تعویض نخواهید کرد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()