فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی در تراز ایران :

انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی امروزه بسیار محبوب هستند زیرا گوناگونی در طرح و شکل آن ها باعث شده است تمامی اقشار جامعه که به چرخ گوشت نیاز دارند به طرف این مدل هجوم آورند. کیفیت آن چندین برابر از چرخ گوشت های خانگی بیشتر میباشد، قدرت، کیفیت و عمر این چرخ گوشت مانند چرخ گوشت های صنعتی می باشد و در واقع تلفیق این دو مزیت در یک چرخ گوشت باعث شده است که محبوبیت این کالا روز افزون باشد. چرخ گوشت های صنعتی دارای موتور گیربکسی هستند، البته مدل های تسمه ای نیز در این چرخ گوشت ها یافت می شود. خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی را از سایت تراز ایران انجام دهید.

اهرمی روی برخی از این چرخ گوشت ها تعبیه شده است که به راحتی باعث جداسازی گلویی از روی چرخ گوشت خواهد شد، این یک مزیت بسیار ویژه است. برخی از این محصولات اگر از مراکز معتبر خریداری شوند به همراه یک تیغه اضافی و پنجره عرضه می شوند. اکثر تولید کنندگان در چرخ گوشت نیمه صنعتی بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ بکار میبرند. این جنس باعث می شود که به مرور زمان به هیچ عنوان زنگ نزند و در برابر شستشو های پس از کار کاملاً مقاومت داشته باشد و همچنین در مکان هایی که رطوبت و شرایط محیطی مناسب نیست به راحتی عمری طولانی داشته باشد.

ویژگی های چرخ گوشت نیمه صنعتی:

می توان از چرخ گوشت نیمه صنعتی در رستوران های کوچک و قصابی ها استفاده کرد. حتی می توان آن را از روی میز بر روی زمین گذاشت و از آن استفاده کرد.

مجموعه بزرگ تراز ایران با در اختیار داشتن انواع و اقسام چرخ گوشت نیمه صنعتی این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که با تمامی محصولات این چرخ گوشت ها در یک جا روبرو باشند و به راحتی بتوانند از میان آن ها هر کدام که مناسب با مصارف شان است، انتخاب کنند. مرکز تراز ایران فروش چرخ گوشت امگا را از طریق سایت انجام می دهد.  فقط کافی است شما از طریق سایت های مربوط به این مجموعه خرید خود را ثبت کنید.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()