تولید کننده نایلون با بهره مندی از دستگاه های پیشرفته و همچنین مواد اولیۀ درجه یک قادر به تولید انواع پلاستیک در درجه بندی های مختلف می باشند. نوع فعالیتی که یک تولید کننده انواع نایلون در سطح بازار انجام می دهد، به اقتضای نیاز بازار انجام می دهد. مواد پلی اتیلن به عنوان اجزای اصلی مواد تشکیل دهندۀ نایلون به شمار می رود. موادی که بر پایۀ پلیمر هستند دارای ساختار خاصی می باشند که از استحکام بالا برخوردارند. در برابر جذب رطوبت و آب از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به همین علت، به عنوان پوشش مناسبی برای امور بسته بندی محصولات به کار برده می شوند.

شرکت باران پلاست از دیگر تولید کنندگان نایلون در بازار به شمار می رود. این مجموعه بر اساس نیاز بازار و تأمین مواد اولیۀ با کیفیت در درجه بندی های مختلف، اقدام به تولید انواع نایلون حبابدار، پلاستیک شیرینگ، فیلم استرچ و غیره نموده اند.

بزرگ ترین تولید کننده نایلون صنعتی

با مراجعه به مرکز تولید کننده نایلون صنعتی، قادر به تأمین پلاستیک های بسته بندی مورد نیاز خود می باشیم. مقصود از نایلون صنعتی، این است که این نوع پلاستیک ها در رول های بزرگ تولید می شوند و به صورت خام در دسترس کارخانجات و شرکت ها قرار گرفته می شود تا از آنها جهت امور بسته بندی اقلام در ابعاد کوچک، متوسط و یا بزرگ استفاده نمایند. لیکن نایلون خانگی به سلفون و نایلون هایی در ابعاد کوچک اطلاق می شود که مصارف خانگی دارند. فروش نایلون حبابدار از طریق سایت باران پلاست انجام می گیرد. 

به طور کلی یک تولید کننده نایلون بسته بندی تمام جوانب را مد نظر قرار می دهد، تا بدین وسیله بتوانند پلاستیک های با کیفیتی را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

جهت سفارش انواع نایلون بسته بندی صنعتی می توانید با مرکز فروش باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()