جهت تولید پوستر دیواری از متریال تولید کاغذ دیواری و سبک طراحی تصاویر سه بعدی الهام گرفته می شود. مهمترین تمایز میان پوستر دیواری و کاغذهای دیواری قدیمی، داشتن روکش pvc برای این محصول می باشد. این قابلیت، امکان شستشو و نظافت سطوح پوستر دیواری را مهیا می سازد. محصولات جدید دیوارپوش در برابر نفوذپذیری آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند. جهت  خرید پوستر دیواری در طرح های زیبا می توانید به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی و محصولات دیوارپوش مراجعه نمائید.

به دلیل اهمیت کاربرد و تنوع عرضۀ محصولات پوستر دیواری، فروشگاه دیوار دکور این متن را تهیه نموده تا شما بیشتر با ویژگی های این محصول دیوارپوش آشنا شوید و از آن جهت ایجاد تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون منزل و هر محیط دیگری استفاده نمائید.

نصب پوستر دیواری ارزان

تنوع پوسترهای دیواری که در نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار زیاد است. نکات قابل توجهی در خصوص خرید پوستر دیواری وجود دارد و افرادی که تمایل دارند، نمای دکوراسیون محل زندگی خود را با چنین محصولاتی تغییر دهند، می توانند متناسب با فضای دکوراسیون و اینکه ترکیب رنگبندی لوازم خانگی به چه شکل است، می توان از مزایای آن استفاده نمود.

جهت نصب پوستر دیواری ابعاد پوستر و محل نصب آن را مد نظر قرار دهید. در واقع هنگام خرید پوستر دیواری، ابعاد پوستر را 4 الی 6 سانت بزرگ تر از سایز محل نصب پوستر در نظر بگیرید چون در انتهای کار چسباندن پوستر بر روی دیوار، نیاز به برش اطراف پوستر است. اندازه گیری پوستر هنگام خرید پوسترهایی با نمای تصاویر کامل ضروری می باشد. موارد متعددی وجود دارد که هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی باید در نظر بگیرید چون ناخودآگاه بر روی ابعاد محیط تأثیرگذار خواهد بود.

برای خرید آنلاین پوستر دیواری مانند  خرید پوستر دیواری کودک  و دریافت خدمات مشاوره ای می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ دیوار دکور تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()