جهت تهیۀ زغال کبابی می توان از انواع چوب درختان استفاده نمود و هیچ محدودیتی ندارد ولی برخی از چوب درختان امکان تولید زغال با کیفیت و منسجم را برای تولید کنندگان فراهم می سازد. البته روش تهیۀ ذغال کبابی نیز حائز اهمیت است. اگر خواستار خرید زغال لیمو کبابی ارزان هستید، می توانید به برخی از فروشندگان زغال مراجعه نمائید. مهمترین ویژگی بارز ذغال لیمو، تولید بوی مطبوع چوب درختان مرکب همچون لیمو است.

سالار سوز جنوب به عنوان یکی از عرضه کنندگان مطرح در حوزۀ زغال های کبابی در تهران می باشد. در همین راستا، امکان خرید زغال لیمو کبابی خوب و با کیفیت را برای مشتریان مهیا نموده است.

خرید زغال لیمو کبابی جهت رستوران

خرید ذغال لیمو کبابی بهترین گزینه برای محیط رستوران، هتل ها، آشپزخانه های کارخانجات و ... می باشد. به طور کلی زغال لیمو حاصل سوختن ناقص چوب می باشد و با کیفیت بالا می توان از مزایای آن بهره برد. متناسب با موقعیت های مختلف می توانید با خرید زغال لیمو کبابی ، بساط تهیۀ کباب را مهیا سازید.

عموم افراد هنگام مسافرت و پیکنیک های هفتگی می توانند جهت پخت و پز و تهیۀ کباب در محیط باز پارک اقدام به خرید زغال لیمو کبابی نمایند. این نوع زغال به دلیل ویژگی های ساختار که دارد، از کیفیت بالایی برخوردار است و برای مدت زمان طولانی حرارت و گرمای خود را حفظ می کند.

فروش زغال لیمو به صورت کیسه ای و فله صورت می گیرد ولی خرید زغال لیمو کبابی کیسه ای و بسته بندی شده مقرون به صرفه خواهد بود و می تواند نیاز شما را مرتفع سازد.

هنگام تهیۀ زغال کبابی توجه به یک تکه بودن ذغال و انسجام بافت ذغال از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم تولید گاز و دود یکی از نشانه های اصلی زغال کبابی با کیفیت محسوب می شود.

جهت  خرید زغال سفید و زغال لیمو کبابی ارزان می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()