هنگام خرید ترازوی آشپزخانه چه نکاتی را رعایت کنید؟

این نوع ترازو که لازمه هر آشپزخانه ای است و برای اینکه همانند حرفه ای ها آشپزی کنید باید نکاتی کلیدی برای خرید ترازوی آشپزخانه بدانید که این نکات عبارتند از:

ظرفیت

گاهی اوقات لازم است چندین گرم یا کیلوگرم مواد تشکیل دهنده وزن داشته باشید، مخصوصا هنگام پخت و پز به صورت عمده یا دو برابر کردن موادی که در دستورالعمل آن غذا وجود دارد. ترازویی خوب است که بتواند یک کاسه مخلوط بزرگ از چند کیلوگرم مواد اولیه آماده کند. اگر ترازو بتواند این وزن را تحمل کند استاندار خواهد بود.

مدل

همانطور که اکثر افراد با ترازوی آشپزخانه آشنایی دارند این ترازوها در دو مدل دیجیتالی و عقربه ای تولید می شود. در این دو مدل ترازوی دیجیتالی می تواند ایده ال تر باشد نسبت به ترازوی عقربه ای؛ زیرا کمترین وزن های ممکن مثل 50 گرم یا حتی کمتر را نیز اندازه گیری می کند. همچنین ضریب خطا در این مدل از ترازوها خیلی کم است.

عملکرد

هنگام خرید ترازوی آشپزخانه عملکرد و خوانایی آن نکته بسیار مهم است. ترازوهای عقربه ای یا تعادل که صفحه نمایش مکانیکی دارند حتی در برخی خیلی ابتدایی است. اندازه گیری و درجه بندی در این ترازوها کمی مشکل خواهد بود. گاهی هم ممکن است صفحه نمایش این نوع ترازوها کمی مبهم باشد و نتوانید به درستی آن را متوجه شوید.

ترازوی آشپزخانه دیجیتالی می تواند صفحه ای خواناتر ارائه دهد، اما لزوما دقیق تر از ترازوی آشپزخانه عقربه ای نیست. گاهی این ترازو ها طوری طراحی شده اند که می توانند وزن ظرف اندازه گیری را صفر کنند در این صورت ضریب خطا خیلی کم می شود و اندازه گیری مطمئن تری خواهید داشت. خرید ترازو را از سایت انجام دهید تا در زمان کوتاه به دستتان برسد.

سایت تجهیزات بهترین ترازوهای آشپزخانه را ارائه می دهد

آیا شما هم ترازوی آشپزخانه نیاز دارید؟ کافیست سری به سایت تجهیزات بزنید و با دنیایی از تنوع ترازو آشپزخانه با تمامی اطلاعات مورد نیاز آن رو برو خواهید شد. اطلاعات را بخوانید و بر اساس پول جیبتان و کاربردی که نیاز دارید انتخاب کنید و خیلی آسان تر از آنچه فکر می کنید صاحب ترازوی خواهید شد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()