فروش باسکول محک در فروشگاه تجهیزات:

باسکول یکی از مهمترین وسیله ها برای توزین کالاها و محصولات مختلف می باشد، عموماً از این باسکول ها برای وزن کشی کالاهای سنگین با ابعادی بسیار بزرگ استفاده می کنند.

مطمئنا امروزه این دستگاه ها با کمک گرفتن از فناوری روز دنیا توانسته‌ اند پیشرفت‌های زیادی در این عرصه داشته باشد، بنابراین قابلیت های این باسکول ها به وزن کردن محصولات و کالاهای مختلف محدود نمی شود بلکه این باسکول ها با کمک گرفتن از یک نمایشگر دیجیتالی توانسته اند به کاربر خود خدماتی مانند اتصال به رایانه، اتصال به اینترنت و بلوتوث را ارائه کنند. خرید باسکول محک را از سایت با بهترین قیمت انجام دهید.

باسکول محک دارای تنوع بسیار زیادی در این زمینه می باشد. این باسکول را می‌توان در دو گروه از هم جدا کرد، این دو گروه عبارت است از:

باسکول محک فروشگاهی

باسکول محک صنعتی.

مدلهای مختلفی در باسکول محک صنعتی وجود دارد که مصارفی خاص دارند، برای نمونه می‌توان به باسکول محک جاده‌ای اشاره کرد.

انواع باسکول محک:

باسکول های محک دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشد، بنابراین قیمت آنها نسبت به آپشن‌ها و آلیاژهای استفاده شده در باسکول و همینطور حساسیت در توزین وزن مشخص میشود. شما می توانید از مرکز خرید تجهیزات تمامی انواع باسکول محک را مشاهده کنید و بنا به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. فروشگاه تجهیزات در خصوص فروش باسکول محک به مشتریان و خریداران تخفیفات ویژه ای خواهد داد.

توجه داشته باشید که باسکول ها و ترازو ها تقریباً از یک خانواده هستند و به جز قابلیت‌های دیجیتالی و الکترونیکی تفاوت خاصی در آن ها مشاهده نمی شود.

باسکول های محک که توسط کمپانی محک تولید شده است دارای سابقه طولانی در بازار می باشد، بنابراین تمامی خریداران باسکول این برند را می شناسند.

کمپانی محک با استفاده از بهترین متریال های موجود در دنیا برای ساخت باسکولهای خود باعث محبوبیت و فروش بسیار زیادی در این زمینه شده است. کمپانی محک با ضمانت نامه و خدمات بعد از فروش باسکول بر این مطلب صِحه گذاشته است.

قبل از خرید باسکول های محک حتما از فروشگاه تجهیزات دیدن فرمایید و از مشاوره های کارساز پرسنل آن بهره مند شوید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()