خودروی بی ام و از جمله اتومبیل های لوکس به شمار می رود و جهت ساخت ریموت بی ام و نیاز به دستگاه های پیشرفته است و به دلیل وارداتی بودن و اینکه ساخت ریموت و سوئیچ با استفاده از نرم افزارهای مخصوص پروگرام دهی اختصاصی می شوند. در ایران دسترسی به نمایندگی های شرکت بی ام و بسیار سخت است و این مشکل موجب شده تا برخی از افراد تمایل داشته باشند با تأمین دستگاه های کاملاً پیشرفته و اتوماتیک، بتوانند خدمات ساخت سوئیچ بی ام و  را متناسب با مدل های مختلف این خودور به دارندگان آن ارائه دهند.

مرکز تخصصی تهران کار کی با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارد، قادر به کپی ریموت بی ام و مطابق با سیستم های کی لس گو نسخه های جدید می باشند و سپس کیلس به صورت اختصاصی فعال می گردد. ساخت ریموت بی ام و نیاز به تخصص دارد و این مجموعه، کلیۀ امکانات جهت تعمیرات، باز نمودن درب خودروهای بی ام و بدون خراب شدن قفل درب را به صورت حضوری می توانند به مشتریان ارائه دهند.

ارائه خدمات خام نمودن ریموت ها و ساخت سوئیچ بی ام و

همانطور که می دانید گم کردن سوئیچ و ریموت برابر با احتمال سرقت اتومبیل است. از این رو در اولین فرصت می توانید از طریق مراکز تخصصی ساخت ریموت و سوئیچ بی ام و، درخواست پاک کردن پیکرۀ کد و سیستم کی لس گو آنها را داشته باشید تا بتوانند مجدداً پروسۀ پروگرام دهی جدید را با اتومبیل سِت نموده و اقدام به ساخت سوئیچ بی ام و نمایند. به طور کلی جهت ساخت ریموت بی ام و نیز پروسه با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می گیرد. برای تراشیدن کلید سوئیچ و ریموت بی ام و از دستگاه های تمام اتومات با دقت بالا بهره گرفته می شود.

توسط مجموعۀ تهران کار کی، با ارسال یونیت ایموبلایزر خودروی بی ام و می توانید از خدمات ساخت ریموت بی ام و به صورت اینترنتی و غیر حضوری این مجموعه بهره مند گردید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های سفارش دهی اینترنتی می توانید با کارشناسان تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()