محصولات آلیاژ استیل از تنوع بالایی برخوردار است که می توان به پروفیل استیل اشاره نمود. پروفیل استیل از دیگر محصولاتی است که از آلیاژ استنلس استیل ساخته شده است. این نوع محصول دارای سطح مقطع یکسان و به صورت توخالی ساخته می شوند. تا کنون کاربرد پروفیل استیل را در ساخت درب و پنجره مشاهده نموده اید. فروش پروفیل استیل بر اساس شاخص هایی همچون ضخامت، سایز و گرید صورت می گیرد.

مجموعۀ استیل راشا به دلیل نوع فعالیتی که آغاز نموده، توانسته اند در لیست محصولات استیل، فروش پروفیل استیل را با گریدهای 304 و 201 در دسترس خرید مشتریان قرار دهند.

خرید پروفیل استیل با ابعاد مختلف

علت گسترش کاربرد پروفیل استیل، به دلیل مزایا و شکل ظاهری این محصول می باشد. این محصول مقاومت بالایی در برابر حرارت و خوردگی دارد. پروفیل های استیل دارای قابلیت بازیافت هستند و دارای سطح صیقلی صاف می باشد. فروش پروفیل استیل به صورت درزدار و بدون درز صورت می گیرد. خرید میلگرد استیل را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

کروم به عنوان یکی از عناصر اصلی استیل به شمار می رود و افزایش میزان درصد این عنصر، موجب افزایش سختی پروفیل در برابر شرایط محیطی می شود. به عبارتی این نوع آلیاژ دارای خاصیت ضد زنگ می باشند. پروفیل استیل را می توان جهت ساخت درب و پنجره های فولادی، تأسیسات صنعتی و غیره که در معرض هر آب و هوایی قرار می گیرند، استفاده نمود.

از پروفیل استیل جهت پوشاندن سقف سوله ها و نصب شیروانی استفاده می نمایند چون مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پوسیدگی دارند. کاربرد پروفیل استیل را می توان در امور ساخت تجهیزات خانگی و دکوراتیو همچون میز و صندلی استیل، نرده استیل و غیره مشاهده نمود. در حال حاضر امکان خرید پروفیل استیل به صورت باز و بسته وجود دارد و صنایع مختلف متناسب با نوع کاربری، می توانند مناسب ترین پروفیل استیل را قیمت ارزان از طریق شرکت استیل راشا تهیه نمایند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()