کلید اتوماتیک abb وسیله‌ای است که تحمل جریانی بالایی را دارد و و استفاده از آن موجب می شود که زمانی که اتفاقی در سیستم های برقی می‌افتد، جریان برق را قطع نمود و به همین جهت حفاظت از تجهیزات برقی انجام می گیرد.کلید اتوماتیک هوایی abb توسط کمپانی abb به تولید رسیده است. این کمپانی بیش از ۱۳۰ سال است که تولیدات انواع تجهیزات الکترونیکی و برقی را انجام داده و در سراسر جهان فروش این تجهیزات مانند فروش کلید اتوماتیک هوایی abb را انجام می دهد.

فروش انواع کلید اتوماتیک هوایی abb

پایا برق با در نظر گرفتن کلید اتوماتیک هوایی abb در کنار سایر محصولاتش توانسته در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریانش گام بردارد و این محصول را به صورت مستقیم به دسته خریداران گرامی برساند.با توجه به اهمیت کلید اتوماتیک هوایی abb در تجهیزات برقی استفاده از این تجهیز بسیار زیاد بوده و این وسیله می تواند در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه از دستگاه ها و مدارها محافظت کند.

اتصال کوتاه یا هر نوع ناهماهنگی در مسیر جریان الکتریکی می تواند آسیب های زیادی را به سیستم ها و تجهیزات برقی وارد کند و هزینه های بالا و مشکلات فراوانی را به دنبال داشته باشد، به همین جهت ایجاد امنیت و مراقبت از این سیستم ها بسیار مهم بوده و باید در این جهت از انواع تجهیزات محافظت‌کننده از جمله کلید اتوماتیک هوایی abb استفاده شود.همچنین به دلیل اضافه بار و اتصال کوتاه از کلید اتوماتیک abb با توجه به اینکه در کلید اتوماتیک abb رله های الکترونیکی وجود دارد که به منظور پارامترهای مختلف مانند اتصال کوتاه و غیره می باشند، می توانند علاوه بر قطع و وصل نمودن مدار در جهت محافظت از شبکه یا سیستم برقی نیز از آن استفاده کرد. جهت مشاهده محصولات و خرید خازن فراکو و انواع کلید اتوماتیک از جمله کلید اتوماتیک هوایی abb به سایت پایا برق مراجعه فرمایید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()