صندلی گردان به عنوان یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در محیط اداری می باشد و به نوعی همکار شما محسوب می شود. صندلی اداری بیشترین ارتباط را با شما دارد و در صورت عدم استفاده از صندلی گردان استاندارد، می تواند آسیب های فراوانی به اعضای بدن از جمله ستون فقرات وارد کند. بدیهی است خرید صندلی گردان به عنوان یکی از تجهیزات اداری به شمار می رود و ما این پست را به صورت انحصاری در رابطه با ویژگی های صندلی گردان اداری مناسب تهیه نموده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

با مراجعه به فروشگاه ته کالا، می توانید با مشاهدۀ انواع صندلی گردان رایج در بازار که در طرح های متنوع طراحی و عرضه شده اند، بهتر صندلی اداری مورد نیاز خود را انتخاب نمائید.

پارامترهای انتخاب بهترین صندلی گردان

صندلی گردان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها بر روی انتخاب شما تأثیرگذار خواهد بود. به عبارتی جهت خرید صندلی گردان استاندارد باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

داشتن جک با قابلیت تنظیم کنندگی ارتفاع، کف و پشتی فایبرگلاس، داشتن تکیه گاه و نشیمنگاه تشک چرم، داشتن دسته های فلزی و یا پلاستیکی، پایه های 5 پَر استاندارد چرخ دار و پشتی با طراحی ارگونومی ستون فقرات از جمله موارد مهم هستند که هنگام خرید صندلی گردان باید در نظر داشته باشید.

در عین حال ارتفاع پشتی صندلی، ابعاد نشیمن، فضای اشغالی و ابعاد ارتفاع کفی از زمین از جمله موارد مهم دیگری هستند که زمان تهیۀ صندلی گردان مدیریتی باید مد نظر قرار دهید.

به طور کلی جنس مواد تشکیل دهندۀ اجزای مختلف صندلی بر روی قیمت صندلی گردان تأثیرگذار می باشد. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از وقت خود را بر روی صندلی گردان می گذرانید، جهت خرید این نوع صندلی، کیفیت باید در اولویت اول انتخاب شما قرار گرفته شود.

جهت خرید صندلی اپن و صندلی گردان می توانید به فروشگاه اینترنتی ته کالا مراجعه نمائید. پس از مشاهدۀ مشخصات فنی محصولات، با قیمت ارزان، محصول اداری مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()