اگر قصد خرید دستگاه پروژکتور دارید، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید چون تلاش داریم به برخی از ویژکی های مهم این دستگاه بپردازیم، تا بدین وسیله بتوانید ویدئو پروژکتور وای فای دار با قابلیت های پیشرفته و قیمت ارزان را تهیه نمائید. انتخاب دستگاه ویدئو پروژکتور بر اساس عوامل متعددی صورت می گیرد که می توان به تعداد و نوع درگاه های ورودی و خروجی، میزان رزولوشن و کنتراست تصویر، حداکثر کیفیت تصویر بر حسب لومن، نوع کاربری، قیمت و ابعاد محیط اشاره نمود.

امروزه خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با کیفیت Full HD و 4K را به ما پیشنهاد می کنیم، تا بدین وسیله بتوانید از تماشای فیلم و سریال در کنار دوستان و خانوادۀ خود لذت ببرید.

مجموعۀ نیزار کالا به عنوان یکی از سازندگان بزرگ در حوزۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر اساس تکنولوژی روز دنیا توانسته موفق به ساخت انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی گردد. بدین ترتیب بیش از سال های ابتدایی شروع فعالیت خود، توانسته اند رضایت مندی مشتریان را جلب نمایند.

موارد مهم خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت WiFi

اگر مشتاق خرید ویدئو پروژکتور پرتابل هستید، ویدئو پروژکتور وای فای دار را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. چرا که این نوع پروژکتور به شما کمک می کند که ارتباط بدون کابل با دستگاه های منبع دیجیتالی همچون لپ تاپ، تبلت، موبایل، دستگاه های مدیا پلیر، دوربین فیلمبرداری دیجیتالی و ... داشته باشید. در این صورت دیگر نیاز نیست نگران محل قرارگیری این دستگاه در محیط مورد نظر باشید.

جهت انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور در نظر گرفتن نوع کاربری، قیمت و مساحت فضایی که قصد استفاده از آن را دارید، حائز اهمیت است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و سفارش خرید آنلاین ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()