لاستیک هانکوک یکی از شناخته شده ترین لاستیک های موجود در بازار است. کمپانی هانکوک با افزایش ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود، توانست گواهینامه های کیفیت متعددی را در سال های مختلف کسب نماید و بدین وسیله بتوانند با راه اندازی کارخانجات جدید در کشورهای در حال توسعه و یا توسعه یافته، همچنان سطح کیفیت محصولات خود را توسعه ببخشند. به همین دلیل خرید لاستیک هانکوک انتخاب خیلی از افراد در سراسر کشور می باشد. شرکت هانکوک بر اساس یک دستورالعمل مشخص اقدام به طراحی و تولید لاستیک رادیال هانکوک می نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به دلیل سابقۀ درخشان و موفقیت آمیزی که در حوزۀ واردات و توزیع لاستیک دارد، توانسته اند با افزودن لاستیک های هانکوک، نیاز طرفداران این برند را برآورده سازند.

شرایط امکان خرید اینترنتی لاستیک هانکوک

فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک هانکوک وجود دارد که می توان به نوع خودرو، نوع کاربری، شرایط جوی منطقه و قیمت اشاره نمود. در حال حاضر شرکت لاستیک سازی هانکوک متناسب با فصول مختلف سال توانسته اند لاستیک زمستانی، تابستانی و چهار فصل را تولید و روانۀ بازار نمایند. انتخاب لاستیک متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، راننده بهتر می تواند کنترل بر روی فرمان خودرو داشته باشد.

عمدتاً افرادی که نواحی گرم و خشک سکونت دارند، با خرید لاستیک تمام فصل هانکوک می توانند در تمام فصول سال از مزایای این تایر بهترین بهره وری را داشته باشند. به طور کلی قیمت لاستیک هانکوک بر اساس مدل و مشخصات فنی آنها تعیین می گردد. علاوه بر آنکه بی ثباتی بازار ارز نیز بر روی قیمت لاستیک های خارجی وارداتی تأثیرگذار خواهد بود.

جهت مشاهدۀ قیمت خرید لاستیک هانکوک با مشخصات فنی متفاوت می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()