بیل مکانیکی از انواع ماشین آلات راهسازی است که نقش مهمی را در پروژه های عمرانی ایفا می کند. با استفاده از بیل مکانیکی می توان کار هایی از قبیل کندن کانال، خاک برداری، انتقال خاک، تخریب و.... را انجام داد. برای کارکرد مناسب این ماشین، باید حتما از قطعات خوب و با کیفیت استفاده کرد. قطعات بیل مکانیکی کوماتسو یکی از قطعات بسیار با کیفیتی است که در سطح جهان به فروش می رسد. کمپانی کوماتسو از بزرگ ترین شرکت های تولید ماشین آلات راهسازی و عمرانی و به طور کلی صنایع سنگین می باشد که این کمپانی انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و سایر ماشین های راهسازی را به تولید رسانده است. فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و سایر قطعات ماشین آلات سنگین در برند های شناخته شده و مطرح جهان از طریق سایت با ارزان ترین قیمت انجام می گیرد. 

کمپانی کوماتسو یکی از ابرشرکت های ژاپنی می باشد که از بزرگ ترین تولید کنندگان بلدوزر ، لودر و بیل مکانیکی و... می باشد که پس از شرکت بزرگ کاترپیلار آمریکا دومین شرکت بزرگ صنایع سنگین در جهان است و بخش بزرگ از بازار های این لوازم به آن اختصاص پیدا می کند. در تولید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو از بهترین تجهیزات استفاده شده است و این لوازم از مواد اولیه بسیار مرغوب به تولید رسیده است. 

فروش اینترنتی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو از انواع قطعات پر فروشی است که توانسته در کشور های مختلف مورد توجه مصرف کنندگان بیل مکانیکی قرار گیرد. شرکت کوماتسو واقع در توکیو در کشور ژاپن بوده و در سال 1917 تاسیس شد و از بزرگ ترین شرکت های ساخت قطعات در حوزه صنایع سنگین است. فروش اینترنتی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو توسط فروشگاه سرویس قطعه انجام می گیرد و متقاضیان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو با مراجعه به سایت سرویس قطعه می توانند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()