مجتمع صنایع لاستیک سازی یزد توانسته با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، انواع لاستیک رادیال با ساختار سیمی را در سال 1386 به واسطۀ فناوری شرکت وردشتاین هلند تولید و عرضه نمایند. امروزه شاهد فروش لاستیک یزد تایر با مشخصات فنی متفاوت می باشیم که امکان استفاده از آنها برای اتومبیل های سواری، باری و غیره وجود دارد. موارد متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک خودرو وجود دارد که می توان به انتخاب لاستیک مناسب و بررسی مشخصات فنی لاستیک اشاره نمود.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ پخش تایرهای ایرانی و خارجی در تهران فعالیت راه اندازی شده است و امروزه توانسته موفق به عرضۀ انواع لاستیک یزد تایر متناسب با مدل های مختلف اتومبیل گردد.

بررسی مشخصات فنی لاستیک یزد تایر

اگر وقت تعویض لاستیک های اتومبیل شما فرا رسیده است و یا لاستیک فابریک اتومبیل پنچر شده است، باید نسبت به خرید لاستیک مناسب اقدام نمائید. فروش لاستیک یزد تایر در مدل های مختلفی صورت می پذیرد که این مسئله به افراد کمک می کند که بتوانند متناسب با مدل اتومبیل، انتخاب و خرید لاستیک را انجام دهند. شرایط فصلی ، نوع کاربری خودرو، مشخصات فنی اتومبیل، قیمت، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، نوع ساختار آن و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب لاستیک یزد تایر خواهد داشت.

امروزه اکثر رانندگان خواستار خرید لاستیک یزد تایر رادیال هستند چون قابلیت تحمل سرعت بالا را دارند. به عبارتی تولید لاستیک رادیال توسط گروه صنعتی یزد تایر مورد استقبال قرار گرفت و توانستند بر پایۀ این فناوری، تولیدات مجموعۀ خود را انجام دهند. امروزه شرکت های خودروسازی داخل کشور جهت مونتاژ و عرضۀ اتومبیل های وارداتی از مزایای لاستیک های یزد تایر بهره می گیرند.

جهت استعلام قیمت  خرید لاستیک یزد تایر می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، لاستیک مورد نیاز اتومبیل را با قیمت ارزان همراه با گارانتی شرکت تأمین نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()