عموم جوانان علاقه مند به خرید رینگ اسپرت برای اتومبیل خود هستند ولی نکات متعددی در خصوص انتخاب و کاربرد رینگ اسپرت وجود دارد که در ادامه به برخی از موارد مهم آن می پردازیم. رینگ از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود که از جمله فلزات انعطاف پذیر به شمار می رود و به همین دلیل شاهد تنوع مدل های رینگ اسپرت در سطح بازار می باشیم. اگر شما هم خواستار خرید رینگ اسپرت برای اتومبیل شخصی خود هستید، باید بدانید که نوع رینگ تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل خواهد داشت.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از مراکز معتبر در عرصۀ تأمین و فروش رینگ های اسپرت نیز فعالیت مجموعۀ خود را توسعه بخشیده است. بدین ترتیب افرادی که خواستار تعویض رینگ و تایر اتومبیل خود هستند، می توانند نگاهی به محصولات این مجموعۀ معتبر داشته باشند.

مشخصۀ اصلی رینگ اسپرت

مشخصۀ بارز رینگ اسپرت ، شکل ظاهری آن می باشد که تفاوت قابل توجهی با رینگ های معمولی دارند. استفاده از رینگ های آلومینیومی استاندارد به دلیل مزایای فنی عمده ای که دارد، انتخاب نوع رینگ بر روی کنترل فرمان تأثیرگذار خواهد بود. نوع رینگ خودرو بر روی میزان شتابگیری و سرعت نهایی اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. ضمن آنکه رینگ اسپرت بر روی میزان مصرف سوخت و توان وزن خودرو مؤثر است. بدین وسیله افرادی که برای ترددهای معمولی درون شهر و یا تنها جنبۀ زیبایی خودرو اقدام به خرید رینگ اسپرت می کنند، باید بدانند که می تواند بر روی توان قدرتی خودرو تأثیرگذار باشد.

قیمت رینگ اسپرت به شاخص های مدل، ابعاد و کیفیت آن بستگی دارد. از جمله ویژگی های بارز رینگ اسپرت می توان به شکل پره ای آن اشاره نمود که نکتۀ مثبتی برای خنک شدن لنت های ترمز می باشد چون گردش هوا در داخل لاستیک خودرو جریان دارد و بدین وسیله می تواند عاملی برای بهبود عملکرد ترمزگیری اتومبیل شود.

جهت انتخاب و خرید رینگ اسپرت می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک بیاندازید و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، رینگ مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()