سی تی اسکن دندان تحت تشعشع پرتوی ایکس صورت می پذیرد و به نوعی تصویربرداری از ناحیۀ دهان و دندان می باشد. میزان تشعشع اندک است که برای افراد بزرگسال و کودکان خطری ایجاد نمی کند ولی توصیه می شود، افراد باردار به هیچ عنوان بدون اطلاع پزشک تحت پرتو ایکس قرار نگیرند.

البته جهت دریافت خدمات سی تی اسکن دندان ، جهت کاهش عوارض اشعۀ ایکس، لباس محافظ سربی بر روی قسمت های دیگر استفاده می شود تا بدین وسیله بتوانند از میزان تشعشع در قسمت های حساس بدن ممانعت شود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل سال های متوالی است که در زمینۀ خدمات رادیولوژی و سی تی اسکن دندان در حال فعالیت می باشد. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به کلیۀ خدمات رادیوگرافی دو بعدی و سه بعدی با جزئیات بیشتر می باشند که در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی آنها می پردازیم.

مزایای سی تی اسکن دندان

همانطور که می دانید هدف کلی برای اجرای سی تی اسکن دندان، تشخیص دقیق مشکلات فک و پوسیدگی های نهفتۀ دندان می باشد. علاوه بر آنکه اشعۀ ایکس امکان تصویربرداری از کلیۀ بافت های نرم و سخت ناحیۀ دندان را فراهم یم کند و این چنین می توان با کمترین آسیب رسانی به بدن، تصویربرداری با جزئیات دقیق را ثبت نمود. برای دریافت خدمات رادیولوژی دندان با ما در ارتباط باشید.

روش های مختلفی برای فرآیند سی تی اسکن دندان وجود دارد و دندانپزشک با ملاحظۀ وضعیت بیمار، مناسب ترین روش تصویربرداری دندان را به تجویز می کند. در نتیجه با رویت نتایج سی تی اسکن دندان بتواند راحت تر مناسب ترین روش درمان را برای روند درمان بیمار انتخاب نمایند. برای رزرو نوبت و همچنین از اطلاع از کلیۀ تعرفه های رادیولوژی دندان می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()