دریچه کولر از لوازم مهم در هر ساختمانی بوده و تقریبا در همه ی ساختمان ها به دلیل وجود کانال کشی برای سیستم های تهویه از دریچه کولر استفاده می شود. دریچه کولر در تنوع بالایی به فروش می رسد بنابراین می توانید خرید دریچه کولر را متناسب با نیازتان انجام دهید. دریچه کولر برای انواع سیستم های تهویه، سیستم های گرمایشی و سرمایشی به کار می رود.  فروش دریچه کولر با قیمت ارزان و کیفیت بالا توسط تهران دما انجام می گیرد. 

انواع دریچه کولر از نظر جنس

  • دریچه کولر آهنی
  • دریچه کولر آلومینیومی
  • دریچه کولر چوبی
  • دریچه کولر پلاستیکی

فروش مستقیم دریچه کولر

فروش مستقیم دریچه کولر ، توسط مجموعه تهران دما انجام می گیرد. این دریچه ها در انواع دریچه کولرچوبی خطی ثابت، دریچه کولر چوبی زیر فنکوئلی، دریچه کولر خطی دمپردار، دریچه کولر سقفی ، دریچه کولر دیواری درپوش دار و.... می باشند که هر یک کاربرد های مختلفی داشته و باید به شکل صحیح از آن استفاده شود تا بتواند بهترین کارایی را داشته باشد. تهران دما تولید گسترده ی انواع دریچه کولر ها را با بهترین کیفیت ارائه می کند و انواع دریچه کولر را با در نظر گرفتن قیمت مناسب به فروش می رساند بنابراین متقاضیان خرید دریچه کولر می توانند این وسیله را به صورت مستقیم و به قیمت عمده از این مرکز معتبر خریداری نمایند. برای اطلاع از هزینه کانال سازی با ما تماس بگیرید.

دریچه کولر آهنی

دریچه کولر آهنی از انواع دریچه هایی است که شبیه به نوع آلومینیومی می باشد و در ساخت این دریچه ها از ورق روغنی استفاده شده است و در صورتی که دارای ضخامت بالایی باشد ، طول عمرش بسیار بالا خواهد بود. رنگ دریچه کولر در نوع آهنی از نوع پودری و کوره ای الکترواستاتیکی می باشد. دریچه های جدید دارای طراحی پیشرفته تری در قسمت پره ها هستند تا بتوانند در زمان استفاده از کولر، رطوبت و گرد و غبار ناشی از آن را به حداقل خود برسانند.

 

شرکت تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()