پوکه معدنی در تهران متقاضیان خاص خود را دارد چون پوکه معدنی دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد نسبت به دیگر سنگ های موجود در طبیعت می باشد. پوکه معدنی نوعی سنگ آتشفشانی با ویژگی های ظاهری متفاوت است و به عبارتی موجب وزن سبک این نوع سنگ در طبیعت شده است. فوران مواد مذاب آتشفشان در محوطۀ قلۀ آتشفشانی، موجب پراکنده شدن این مواد شده است که جهت رسیدن به دمای پایین، نیازمند به خارج کردن گازهای داخل مواد مذاب می باشند. در نهایت پس از سرد شدن آنها، سنگ هایی متخلخل با حفره های تو خالی بوجود می آید که عامل اصلی کاهش وزن پوکه های معدنی می باشد. اگر نیازمند به خرید پوکه معدنی در تهران می باشید، می توانید با کارشناسان فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید. به صورت اینترنتی و تلفنی می توانید سفارش پوکه معدنی قروه در تهران را داشته باشید.  فروش پوکه معدنی در تهران توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

عوامل تعیین قیمت پوکه معدنی در تهران

موارد مهم و اساسی که بر روی قیمت پوکه معدنی در تهران تأثیرگذار می باشد، می توان به سایز، محل استخراج، کیفیت و وزن آن اشاره نمود. پوکه معدنی دارای کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف می باشد که می توان به صنعت ساختمان سازی، کشاورزی، امور نساجی، تولید محصولات آرایشی همچون پاک کننده های دست و صورت، خمیر دندان های پاک کننده و پودرهای پولیش و ... اشاره نمود. در واقع از پوکه های معدنی به عنوان مادۀ سایشی نرم مورد استفاده قرار گرفته می شود.

در واقع فروش پوکه معدنی در تهران به منظور امور نساجی صورت می گیرد. پوکه معدنی بر اساس سایز در دسته بندی های مختلف همچون پوکه معدنی عدسی، نخودی، بادامی، گردویی، شنی و ماسه ای، فندوقی و ... صورت می گیرد. بدین ترتیب صنایع مختلف متناسب با نیاز مجموعه، اقدام به خرید پوکه معدنی نمایند. این نکتۀ مهم و اساسی است که هنگام سفارش پوکه معدنی در تهران توسط پوکه معدنی رضایی صورت می گیرد.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()