کپسول آتش نشانی از جمله وسایل ایمنی است که جهت اطفاء حریق مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه کلیۀ ساختمان ها، اماکن عمومی، وسیلۀ نقلیۀ عمومی و ... باید مجهز به کپسول آتش نشانی باشند. افرادی که قصد خرید کپسول آتش نشانی دارند، با أخذ مشاورۀ تخصصی از کارشناسان فنی، می توانند متناسب با نوع مواد اشتعال زایی در پیرامون خود دارند، اقدام به خرید کپسول آتش نشانی استاندارد نمایند. عوامل دیگری از جمله مساحت محل نیز بر روی انتخاب حجم مناسب کپسول آتش نشانی تأثیرگذار می باشد. عمدتاً کپسول های آتش نشانی تا وزن های 12 الی 14 کیلوگرم به صورت دستی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این در صورتی است که کپسول هایی با وزن بیشتر را به صورت چرخدار جابجا می کنند.

اگر نیازمند به تأمین کپسول آتش نشانی و یا شارژ آنها می باشید، می توانید با خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید هر گونه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را دریافت نمائید.

فروش کپسول آتش نشانی با ظرفیت های مختلف در دسته بندی اصلی کپسول آتش نشانی پودر و گاز، دی اکسید کربن، فوم، آب و گاز و بیوورسال صورت می پذیرد. بنابراین کارشناسان فنی با بررسی جنس مواد اشتعال زا در محل و همچنین مساحت محیط، تلاش می کنند مناسب ترین حجم کپسول آتش نشانی را به مشتریان پیشنهاد دهند. در این صورت افراد با آسودگی خاطر می توانند در مواقع لزوم از مزایای کپسول آتش نشانی جهت خاموش کردن آتش سوزی جزئی استفاده نمایند.

به طور کلی تجهیز نمودن ساختمان ها به کپسول آتش نشانی ضرورت دارد چون حوادث آتش سوزی جزئی را می توان با استفاده از این وسیله خاموش نمود. کپسول های آتش نشانی با رنگبندی متفاوتی تولید و در اختیار افراد قرار گرفته می شود ولی در حال حاضر بیشتر از رنگ قرمز و سیاه برای کپسول آتش نشانی استفاده می شود. برای تهیۀ انواع کپسول آتش نشانی با قیمت مناسب و ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با خدمات ایمنی آتش گریز تهران مشورت نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()