خازن فراکو یکی دیگر از انواع خازن موجود در بازار به شمار می رود. شرکت فراکو به صورت تخصصی در حوزۀ تولید و فروش خازن و تجهیزات الکتریکی فعالیت دارد. کمپانی فراکو توانسته با فناوری ترکیبات گرانول خشک معدنی، بدنه و الکترود آلومینیومی موفق به ساخت خازن سه فاز فراکو گردد و بدین وسیله میزان تحمل ولتاژی، دمایی و میزان مازاد جریان را ذخیره سازی نماید. فروش خازن فراکو در مدل های مختلف صورت می گیرد و مهندسین برق می توانند از آنها در موقعیت های مختلف استفاده نمایند. تولید خازن فراکو با مشخصات فنی و عبارات متعددی نسبت به یکدیگر تعیین می گردد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. جهت خرید خازن فراکو محصول آلمان می توانید از طریق فروشگاه پایا برق اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد و همواره آمادۀ مشاوره رایگان به مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنان در سراسر کشور می باشند.

خرید خازن فراکو با توان قدرتی بالا

خازن فراکو با عبارت DB که در انتهای مدل آن درج می گردد، به منظور بارهای سبک، صنایع کوچک و مجتمع های مسکونی ساخته می شود. خازن فراکو با عبارت DP تعیین می گردند، دارای مشخصه های فراتر از استاندارد است و می توان از آن در صنایع سنگینی همچون نفت و گاز و پتروشیمی استفاده نمود. خازن فراکو که با عبارت DL تعیین می گردد، از قابلیت های بالایی برخوردار است. قابلیت تحمل ولتاژ 480 را دارد و در مواقع لزوم می توان از مزایای آن بهره گرفت.

به طور کلی قیمت خازن فراکو نیز بر اساس توان و عملکرد آنها تعیین می گردد. جهت خرید کنتاکتور abb و خازن فراکو با قیمت ارزان می توانید با دفتر فروش پایا برق تماس حاصل فرمائید. توسط این مجموعۀ معتبر به سهولت می توانید انواع کنتاکتور، کلید حرارتی، درایو، رگلاتور، کلید اتوماتیک و ... را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()