نماشویی با هدف نظافت نمای ساختمان صورت می پذیرد. همانطور که می دانید همچون گذشته طراحی نمای ساختمان حائز اهمیت است و معماران تلاش دارند با بهره گیری از مصالح ساختمانی متفاوت و با کیفیت زیبایی و جلوۀ خاصی به نمای ساختمان ببخشند. نماشویی به روش های متفاوتی قابل اجرا می باشد. در نتیجه توسط یک گروه متخصص مدیریت می شود و با بهره گیری از کارشناسان فنی و با تجربه اجرای نماشویی را در مدت زمان کوتاه و با استفاده از ابزارآلات مخصوص انجام می دهند. جهت ارائه خدمات نماشویی نیاز است که افراد یک سری نکات مهم و اصولی را مد نظر قرار دهند.

توسط گروه کار در ارتفاع نماروز، نماشویی با طناب را به راحتی انجام می دهند. در گذشته اکثراً از روش های سنتی جهت نظافت و نماشویی ساختمان استفاده می نمودند ولی امروزه افراد متخصص توانسته اند با بهره گیری از امکانات جدید، با روش های ساده تری اقدام به نماشویی ساختمان شیشه ای، سیمان، سنگ، ترموود و ... نمایند. افراد اجرای نماشویی را با استفاده از ابزارآلات مخصوص همچون راه اندازی داربست فلزی در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

به طور کلی انتخاب روش نماشویی به عوامل متعددی بستگی دارد که توسط متخصصین و کارشناسان به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته می شوند. در نتیجه متناسب با جنس مصالح نمای ساختمان، میزان کثیفی سطوح و نوع آلودگی و سبک طراحی نما ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز برای نماشویی را آماده می کنند. البته مواردی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم بر روی هزینۀ شستشوی نمای ساختمان تأثیرگذار می باشد.

عمدتاً زمانی که به روزهای آخر سال نزدیک می شویم، افراد با دغدغۀ نظافت محل سکونت خود روبرو هستند که نمای ساختمان ها نیز بخشی از جلوۀ اصلی ساختمان به شمار می رود. در این صورت ساکنین ساختمان تلاش می کنند با جمع آوری پول از مالکین آپارتمان، اقدام به نظافت نمای ساختمان نمایند. پیش از سفارش نماشویی می توانید با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()