رنگ آمیزی نمای ساختمان نیز همانند رنگ آمیزی نمای داخلی ساختمان به صورت چند مرحله ای انجام می گیرد. در ابتدای کار، نقاش ساختمان تلاش می کند امور مربوط به زیرسازی جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان انجام دهد. برای ارائه خدمات رنگ آمیزی نمای ساختمان در مرحلۀ اول اقدام به شستشوی نمای ساختمان می نمایند تا بدین وسیله بتوانند گرد و غبار و آلودگی های ایجاد شده بر روی سطوح نما را انجام دهند چون در غیر اینصورت رنگ بر روی سطوح مصالح نما ماندگاری زیادی نخواهد داشت. در مرحلۀ دوم نوبت به پر نمودن فضاهای ترک خورده و سوراخ شده می باشد که با استفاده از بتونه صورت می گیرد. در مرحلۀ بعد نوبت به مسطح نمودن قسمت های بتونه کاری شده با استفاده از سمباده می باشد.

گروه کار در ارتفاع نماروز به صورت تخصصی قادر به انجام رنگ آمیزی انواع نمای ساختمان با متریال با کیفیت می باشد. تا کنون توانسته موفق به اجرای پروژه های متعددی در حوزۀ رنگ آمیزی نمای ساختمان در تهران با رنگ کنتیکس، روغن، پلاستیک و ... گردد.

اگر خواستار اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان قدیمی خود هستید، می توانید از تحربیات نیروی توانمند گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید. رنگ نمای بیرونی ساختمان نسبت به نمای داخلی دارای یک سری ویژگی های متفاوت است چون ارتباط مستقیم با فضای بیرون دارد. در نتیجه رنگی که جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود، باید غیر قابل اشتعال بوده و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی همچون بارش برف و باران و تابش مستقیم نور آفتاب و اشعۀ uv داشته باشد. برای دریافت خدمات ساختمانی مانند خدمات آب بندی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

طبیعتاً انتخاب نوع رنگ باکیفیت برای نقاشی نمای ساختمان، علاوه بر آنکه جلوه ای خاص به نمای خارجی ساختمان می بخشد، بلکه پوشانندگی بالایی برای سطوح مصالح نمای ساختمان خواهد داشت. جهت اطلاع از قیمت رنگ آمیزی نمای ساختمان مسکونی در تهران می توانید با مجموعۀ نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعه یک کارشناس مجرب به محل اعزام می کند و پس از بررسی تمام جوانب، هزینۀ کلی رنگ آمیزی نمای ساختمان را تعیین می کند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()